Stromer-ontmoetingen in het wild

Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Vanmiddag in Eibergen bij de Chinees in het centrum een witte ST1x die probeerde een auto links voorbij te steken. Hield toen in en bleef er achter.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Eric1971
Veteraan
Veteraan
Berichten: 300
Lid geworden op: 30 mar 2018, 03:24
Locatie: Herveld

Eibergen jaren op de camping gestaan :bj
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:
mhuibers
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 137
Lid geworden op: 28 aug 2017, 11:22
Locatie: Kesteren
Merk SP: Stromer ST1x
Km-stand: 14000

Gisteren reed ik van Ede naar Amersfoort op m'n oranje ST1x. Ik kwam op de Dodeweg tussen Leusden en Amersfoort een witte ST2 tegen. Je had een zwarte helm op die veel leek op een Kask of Cratoni Vigor. We zwaaiden naar elkaar. Het was ongeveer 18:45.

Iemand van hier?
ST1x 2018 charcoal 983 Wh | Spurcycle | Quadlock | Ergon GP2 | Lupine Rotlicht en een verzameling van Zijp spullen
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Gisteren op de klim van de Posbank kwam me een zwarte ST2 tegemoet. Je had een rode fietsjas met lange mouwen aan en een zwarte fietshelm op.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Donpablo79
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2017, 19:07
Locatie: Oude Wetering
Merk SP: Stromer ST3 Pinion
Km-stand: 0

Lamkram schreef: 27 mei 2018, 16:23 Afgelopen vrijdag had ik een ontmoeting met een Stromer-rijder. Het was bij mijn dealer in Amsterdam. Zijn Stromer was daar voor onderhoud en we raakten aan de praat. Hij reed ongeveer dagelijk dezelfde afstand als ik en is ook gestart in september 2017. Ook hij heeft, net als ik, de winter doorgereden. Beiden waren we erg enthoisiast over onze Stromer en we hadden exact dezelfde, alleen mijn bagage drager was lelijker. Ik wel lid van het forum maar hij “nog” niet. Ik heb hem wel aangemoedigd om lid te worden, gewoon omdat dit een leuk forum is. Nou misschien heeft hij zich wel aangemeld want hij is een regelmatige lezer.

Ik zal de rubriek van nieuwe leden aandachtig lezen en misschien is hij al lid.

Groet Mark
Hi mark,

Ik zie nu pas je berichtje hier op het forum. Ik lees meestal de berichten onder het kopje "nieuwe berichten" maar deze had ik blijkbaar even gemist.

Ik ben vanaf augustus lid geworden van dit fantastische forum en ik heb er hoop informatie vandaan gehaald, waaronder de keuze voor diverse aanpassingen (bodyfloat, andere pedalen, andere handvaten, tibetaanse gong, continental winterbanden enz enz) op mijn ST1X. Waarvoor alsnog mijn dank voor al deze info.

De naam lamkram kwam me al bekend voor aangezien ik ook van jou stukjes had gelezen op het forum. Grappig om dan een forumlid in het wild tegen te komen.

Je gaf aan dat je zelf erg handig bent en veel zelf doet aan je fiets. Anders dan ik, ik beperk me tot het poetsen van mijn fiets en het smeren van de ketting.(2 linker handen)

Vond het leuk je gesproken te hebben, we hadden iig genoeg gespreksstof over onze Stromers. Wie weet treffen we elkaar weer bij Qicq.

Mocht ik nog tips nodig hebben, ga ik je zeker een bericht sturen ;D

Groet Maikel
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Toevallig Stromers die passeren over de "blauwe fietsbruggen" over de dijle en nete achter mechelen? Ik zie zo veel stromers daar rijden dat er zoiezo wel iemand van hier moet bijzitten.
Liesbeth
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 58
Lid geworden op: 06 sep 2017, 21:55

Het moet niet gekker worden, gisteren op de rotonde bij Assen-Noord drie Stromers die elkaar tegelijkertijd passeerden. Die in de gele outfit ken ik, maar de andere niet. Voelde wel goed, drie Stromers op een paar vierkante meter!
Rijd 3-4 keer per week woon-werk op St1, 32 km enkele reis
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Ik kom op mijn woon-werk rit geen Stromers tegen (op de allereerste rit na).
Goed zo. Zo is het voor iedereen duidelijk dat ik e 'King Of The Road' ben. :d3: :bp: :dwarf:
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Rob77
Pro
Pro
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 mei 2018, 14:04
Locatie: Bommelerwaard

Vandaag (donderdag 14 juni ~0800) in Eindhoven op het fietspad naast het kanaal richting vliegveld zag ik ineens een andere SP in mijn spiegel. Betrokkene weet vast waar ik bedoel als hij het leest.

Tot nu toe weet ik nog niet zeker dat het een Stromer was, waarschijnlijk wel. In plaats van vriendelijk naast hem te rijden en even hallo te zeggen kwam mijn competitie instinct naar boven en ging ik er vandoor....wat is dat toch.... :D

Even verderop bleef ik op een brug staan wachten die over het pad ligt waar we op fietsten. Toen hij de brug naderde hebben we toch nog gezwaaid :)

Benieuwd of deze SP'er op dit forum rond zwerft en zich herkent. De volgende keer doe ik het echt anders (denk ik).
ST2 Sport 2018-983Wh
44km enkel w.w.
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Vandaag terwijl ik stromerde tussen Broek in Waterland en Monnickendam stopte een mij tegemoet komende scooter. De scooter jongen keek achterom naar ern fietser verderop. Het kwam op mij over alsof met een bekende op die fiets contact wilde maken, nog iets zeggen moest, een klasgenoot of zijn moeder dacht ik. Toen ik de fietser voorbij fietste herkende ik je, ik meen dat je ook op een stromer rijdt in elk geval tot edam, en nog niet zo heel lang? Toen ik al lang gepasseerd was dacht ik opeens: was het eigenlijk wel in orde met je? Was er iets gebeurd met die scooter jongen? Je stond stil, nog wel half zittend-staand op je zadel. Sorry als ik je gepasseerd ben en het niet in orde was, ik had het op dat moment niet door. Hopelijk was alles wel ok en heb je door kunnen fietsen!
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Plaats reactie