Dealerketen te koop

mhoutman

https://retailtrends.nl/news/52677/fiet ... at-te-koop

Worden momenteel geen Stromers besteld ondat niet zeker is of na evt. overname Stromer nog gevoerd blijft.

Opletten dus !!!
Rob77
Pro
Pro
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 mei 2018, 14:04
Locatie: Bommelerwaard

Ik heb de gevolgen hiervan mogen ondervinden. Ik heb me ook even voorgesteld op de juiste plek. In dat bericht wat achtergrond gegeven over mijn ervaring met deze zaak.
ST2 Sport 2018-983Wh
44km enkel w.w.
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Dat is ook mijn dealer. Momenteel niet echt tevreden mee. Hoewel ik wel een goede band heb met de mannen van de werkplaats.
Ze zijn niet echt up to date met de stand van zaken van Stromer. Ik heb al gesuggereerd dit forum in de gaten te houden om de kennis op peil te houden. Maar helaas ...

Mogelijk dat de nieuwe eigenaar dit verder en wil uitbouwen en verbeteren. Dat hoop ik dan maar.
Rob77
Pro
Pro
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 mei 2018, 14:04
Locatie: Bommelerwaard

Ik heb mijn fiets daar kunnen cancelen en ergens anders gekocht.

De mannen in de winkel en werkplaats willen op zich inderdaad wel. Ze worden gedwarsboomd door een log hoofdkwartier en de processen zijn gewoon niet op orde.
ST2 Sport 2018-983Wh
44km enkel w.w.
Jeroen
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2017, 19:29

De locaties in Zoetermeer en Nootdorp gaan sluiten. Er worden geen reparaties meer aangenomen en een groot deel van het personeel is naar huis gestuurd. Ook over de vestiging in Pijnacker gaan geruchten dat deze gaat sluiten. Ik heb mijn stromer stx1 bij deze dealer gekocht en houd mijn hart vast wat er gebeurt als de dealer failliet gaat of de koper besluit te stoppen met stromer. Erg veel kennis over stromers had deze dealer al niet....
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

In Amsterdam en Rotterdam zitten 2 top Stromer dealers die de garantie wel willen overnemen.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Ik zie dat de website uit de lucht is. Ik vrees dat mijn fm adres ook niet meer thuis gaat geven. Iemand ervaringen met een Stromer dealer in omgeving Eindhoven? (straal van 20km)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik heb goede ervaringen met John Vermeulen in Uden, zij hebben ook een winkel in Eindhoven. Daar ben ik echter nog nooit geweest.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
philipbo
Expert
Expert
Berichten: 144
Lid geworden op: 23 jun 2017, 14:35

Marco Verkerk schreef: 10 jun 2018, 20:00
Jeroen schreef: 10 jun 2018, 11:06 De locaties in Zoetermeer en Nootdorp gaan sluiten. Er worden geen reparaties meer aangenomen en een groot deel van het personeel is naar huis gestuurd. Ook over de vestiging in Pijnacker gaan geruchten dat deze gaat sluiten. Ik heb mijn stromer stx1 bij deze dealer gekocht en houd mijn hart vast wat er gebeurt als de dealer failliet gaat of de koper besluit te stoppen met stromer. Erg veel kennis over stromers had deze dealer al niet....
In Amsterdam en Rotterdam zitten 2 top Stromer dealers die de garantie wel willen overnemen.
Wie zijn dat dan?
Plaats reactie