Giro Camden MIPS met NTA 8776 keurmerk

mhoutman

thijser schreef: 07 jun 2018, 08:29 Is nu het enige verschil tussen de Bexley en de Camden het vizier?
Goed dit draadje lezen en video kijken ;) #oorstukken

viewtopic.php?f=9&t=1030#p18839
mhoutman

Stromer Newbee schreef: 07 jun 2018, 08:54 Gisteren een witte en een zwarte Bexley besteld via Futurumshop.
(kan nog niet beslissen wat kleur betreft :mrgreen: )

Ben benieuwd ...
Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Ik gebruik hem nu een kleine week en ben zeer tevreden :cool2:

PS wellicht handig om in het donker een foto te maken van het verschil in lichtopbrenst bij witte en donkere helm
Stromer Newbee

Domper op de feestvreugde...

Net bericht gekregen dat ook Futurumshop geen helm meer te pakken krijgt bij de leverancier :cry:

Levertijd is op dit moment 'onbekend'...

Net als in België dus!!


Eerst mijn Cratoni Vigor mogen terug inleveren omdat deze slecht zit en de leverancier het probleem niet wil erkennen.

Nu kan ik nog eens wachten op mijn nieuwe keuze!

Mijn geduld wordt hier serieus op de proef gesteld :mrgreen:

Ondertussen rij ik maar verder met mijn simpel basic helmpje met zonnebril :bh:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mhoutman schreef: 05 jun 2018, 15:30
Stromer Newbee schreef: 05 jun 2018, 14:36
mhoutman schreef: 03 jun 2018, 21:47
Net geen 66 aangetikt maar ik vond het niet storend. :mrgreen:

WTF
:shock: Are you kiddin' me?

Dat was dan op een stijle afdaling, wind mee, slip-streamend, in een spannend pakske .... ? :bn: :D
dat was natuurlijk een grapje :!:
Die groene smiley had een hint kunnen zijn ;p
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
mhoutman

mhoutman schreef: 07 jun 2018, 09:07
Stromer Newbee schreef: 07 jun 2018, 08:54 Gisteren een witte en een zwarte Bexley besteld via Futurumshop.
(kan nog niet beslissen wat kleur betreft :mrgreen: )

Ben benieuwd ...
Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Ik gebruik hem nu een kleine week en ben zeer tevreden :cool2:

PS wellicht handig om in het donker een foto te maken van het verschil in lichtopbrenst bij witte en donkere helm
Wat vreemd want hier staan ze gewoon nog leverbaar uit voorraad https://www.futurumshop.nl/giro-camden- ... nium.phtml :ck:
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Denk dat hij een witte en zwarte Bexley had besteld.
Daar moet je 2 a 5 dagen op wachten :bj
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Stromer Newbee

jve66816 schreef: 07 jun 2018, 21:07 Denk dat hij een witte en zwarte Bexley had besteld.
Daar moet je 2 a 5 dagen op wachten :bj
Inderdaad.
Ik bestelde de Bexley en deze hebben ze niet in hun eigen magazijn op voorraad maar wordt besteld bij de leverancier zelf. Vandaar de wachttijd 2 tot 6 dagen in normale omstandigheden.
Maar nu kreeg ik bevestiging dat ze dus ook niet beschikbaar zijn bij de leverancier en dat het langer zal duren dan die 6 dagen... Als in; 'we hebben geen idee wanneer ze geleverd kunnen worden'
mhoutman

Maar dit is niet het Bexley draadje viewtopic.php?f=9&t=1030 maar van de Camden :bi

Ik denk dat de Bexley nog wel een tijdje op zich kan laten wachten; deze staat al weken op 2-6 dagen levertijd. Probleem ligt waarschijnlijk bij het feit dat het Belgische ActionSports onlangs is overgenomen door het Duitse GROFA en nu bestelnummers in het bestelsysteem gewijzigd zijn…
mhoutman

Exclusief voor de nieuwe ST3 :mrgreen:
Bijlagen
33125673ex.jpg
33125673ex.jpg (88.9 KiB) 3828 keer bekeken
mhoutman

Hier een link naar de verschillen tussen de Giro Camden MIPS en Giro Bexley MIPS

viewtopic.php?f=9&t=1030&p=28922#p28922
Plaats reactie