Spurcycle fietsbel: inhalen onder begeleiding van een Tibetaanse gong

Golvas

Elsje schreef: 19 mei 2018, 11:34 Goed te weten dan ga ik toch voor de echte.
Tot die beslissing kwam ik ook ... het kost wel wat, maar je hebt ook wel wat !
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

marco-hlv schreef: 23 mei 2018, 11:32 Ik vind de Spurcycle overigens in de regen maar matig presteren, dan is de tinggggggggggggg maar een tingetje :cry: Bij droog weer is het een perfecte bel...
Klopt, maar in de regen doet hij het bij mij nog steeds 100x beter dan andere bellen die ik gehad heb...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Gisteren de Spurcycle gemonteerd -> gisteren tijdens de test al twee tieners thuis die hem mega-irritant vonden. Vandaag vastgesteld dat scholieren nog nooit zo makkelijk en soepel aan de kant gingen. Top bel!
Laatst gewijzigd door Mountainmac op 25 mei 2018, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Als ze geen oortelefoon in hebben dan werkt de irritatiebel inderdaad geweldig bij scholieren. :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Gisteren de spurcycle gemonteerd. Net erin ritje gemaakt naar Odijk om de Lazer Anverz te passen. Ik weet nog niet zeker of hij het gaat worden. Liefst zou ik ook de Cratoni die nog steeds niet leverbaar is passen.

Onderweg veelvuldig de bel gebruikt voor de vele dagjes fietsers. 1 maal heb ik 2x moeten bellen voordat ik aandacht had.

Mooi helder geluid. Minder hard dan ik had gedacht.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Riese
Pro
Pro
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mei 2018, 19:23

De originele bel heeft 1 groot probleem.
De hamer kan zich helemaal omplooien zodat je niet kunt bellen.
Levert vervelende situaties op. Maar buiten dat heb ik geen problemen.
Fietsers, voetgangers horen mij prima
Gebruikersavatar
BMartens
Pro
Pro
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 apr 2018, 08:57
Locatie: Berlaar, Antwerpen (BE)

Gisteren zat mijn Rockbros in de bus. Zonet uitgepakt, en ziet er mooi uit. Binnenkort eens uitproberen.
Klever X Speed Orange (04/'18 - ...)
Trek XM700+ (06/'17 - 04/'18)
Gebruikersavatar
$h3ph3rd
Pro
Pro
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 mar 2018, 07:37
Locatie: Eppegem (Zemst)

Met de standaard geleverde bel mag ik zoveel bellen als ik wil, sommige studenten blijven gewoon tegen elkaar rijden zodat je niet veilig kan passeren. Komt mede doordat ze die verdoemde oortelefoontjes in hebben... :ai

Dus vandaag de zwarte Spurcycle gaan halen. Straks monteren en dan zien of ze me nu wel horen afkomen ;p
Is inderdaad duur, maar als hij echt zo goed is als ik veelvuldig lees, dan is hij zijn geld dubbel en dik waart :d3:
:duel: ...on a steel horse i ride.... :duel:
ST2 983WH sinds 29 maart 2018
Gebruikersavatar
Alex.slaets
Expert
Expert
Berichten: 237
Lid geworden op: 18 jun 2017, 18:01
Locatie: B-2800 Mechelen

Welnu, ik kan de Rockbros met de Spurcycle vergelijken.
Voor het ongeluk zat er immers een Rockbros uit China op en die is "per ongeluk" vervangen door een Spurcycle bij de herstelling. Ze lijken zo op mekaar.
Wel dus, een Spurcycle is 4x duurder. Maar hij geeft dan ook een echt goede klank. De Rockbros is niet echt veel beter dan de originele bel.
ST2 983WH 2x25km woon-werk
Golvas

Alex.slaets schreef: 07 jun 2018, 14:27 die is "per ongeluk" vervangen door een Spurcycle bij de herstelling. Ze lijken zo op mekaar.
Mooie upgrade ! ;)
Plaats reactie