Registreren en aanmelden ST2

rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Winston Zuiverloon schreef: 01 jun 2018, 13:46 De tip van mijn spambox had ik al uitgesloten. Dank daarvoor. Heb net weer contact gehad met het callservice-center en ik moest een nummer doorgeven die op mijn accu staat zodat zij dee kunnen aanmelden. Wachttijd weer enkele dagen. Ik weet niet of ik het fietsje nog wel zo leuk vind :mrgreen:
Er is HOOP! Als je op de fiets kunt gaan stromeren ben je het vast binnen een paar honderd meter weer allemaal vergeten.
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Precies dit gehad 30 april een St2S gekocht bij de fietsenwinkel.nl en gedoe met activeren.

Ik heb uiteindelijk foto's van factuur en framenummer naar Stromer gemaild met het verzoek of zij kunnen kijken of er iets mis is. Kreeg vrij snel reactie dat er een 'vinkje' verkeerd stond. Daarna volgde het activeringsmailtje en werkt e.e.a.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Golvas

rvaneijk schreef: 01 jun 2018, 15:27 Als je op de fiets kunt gaan stromeren ben je het vast binnen een paar honderd meter weer allemaal vergeten.
Hij (zij ?) kan sowieso gaan Stromeren, activatie is geen vereiste.
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Ah, ja, dat klopt.
Winston Zuiverloon schreef: 01 jun 2018, 13:46 Wachttijd weer enkele dagen. Ik weet niet of ik het fietsje nog wel zo leuk vind :mrgreen:
Heb je al ervaring met de wetgeving koop op afstand?

Volgens mij - maar goed ik ben geen jurist - kun je de fiets gewoon retourneren naar fietsenwinkel.nl.

https://www.thuiswinkel.org/bedrijven/j ... op-afstand

https://www.thuiswinkel.org/leden/fiets ... ertificaat
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Alvorens te retourneren zou ik wel eerst controleren of de ST2 2017 in de juiste kleur en maat nog ergens anders te vinden is. (En die eerst reserveren.) Anders heb je straks helemaal geen Stromer. En dan zou ik nog liever een Stromer tijdelijk zonder OMNI houden. Want uiteindelijk komt het echt wel goed met die app.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Winston Zuiverloon
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jun 2018, 12:18

Beste stromers, het is inmiddels goed gekomen. Heb met stromer Swiss contact gehad en deze info —> de grote dozenschuiver verzonden. Weet niet of dat geholpen heeft maar in ben inmiddels aangemeld en heb een account. Maar nog belangrijker heb weer plezier in het fietsje. Rijd als een Swiss uurwerk. :dwarf: Dankjewel voor jullie hulp. Groeten Winston
Plaats reactie