Stromer forum 21.05.18 1 jaar online

Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Iedereen is het waarschijnlijk door de dagelijkse drukte vergeten, dat wij 21 mei 2018 precies 1 jaar bestonden. :az

Persoonlijk vind ik het forum bijna verslavend, maar vooral erg tof!!

Dat zal dan ook wel 1 van de redenen zijn van het ongelooflijk succes, want wij hebben al meer dan 900 leden in zo'n korte tijd. :cool2:
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

:cool2:
21 mei, dan wist ik nog niet dat Stromer bestond, laat staan wat het was :lol:
Nu is het met voorsprong mijn meest bezochte site. Denk elke dag minstens één keertje :d3:
(Zelfs voor de oldtimersites)
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Yeeeeeej! Gefeliciteerd iedereen :cool2:

bed9a2b28aef1b4875389ab7da133eac.jpg
bed9a2b28aef1b4875389ab7da133eac.jpg (37.22 KiB) 3778 keer bekeken

Ik vind het waanzinnig hoe goed het gaat met het Stromer Forum. Toen ik een jaar geleden besloot om het forum te bouwen had ik geen flauw idee of het een succes zou worden. Maar dat is dus mooi wel gebeurd en dat is allemaal aan de bijna duizend forumleden zelf te danken.

Ik ben blij met de goede sfeer die hier hangt, waardoor het nooit een straf is om de boel meerdere keren per dagen even helemaal bij te lezen. Wat ik ook leuk vind, is dat iedereen bereid is om zijn/haar kennis en ervaringen te delen. We hebben allemaal duidelijk een eigen achtergrond, bijvoorbeeld in de techniek, de bouw, beleid, IT, psychologie etc. etc. en we beschikken ook zo over onze eigen uiteenlopende sportieve ervaringen (of juist niet). Ook dat maakt dat ieders bijdragen zo leuk en zinvol zijn om te lezen.

Dankzij de vele donaties lukt het tot nu toe prima om het Stromer Forum volledig onafhankelijk te houden van welke andere partij dan ook. We zijn er, we worden almaar groter en kundiger en we gaan lekker onze eigen gang, terwijl zowel de dealers als Stromer zelf (en inmiddels ook andere speed pedelec fabrikanten zoals Klever) ons wel serieus nemen.

Dankjulliewel! :az
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Een jaar geleden begon ons forum heel twijfelend met een handjevol leden, veel leden draaiden al mee op het Elektrischefietsen-forum dat vooral uit Stromer-gebruikers bestond. De beheerder van dat forum vond het maar helemaal niets al die Stromer-mensen en ik ben na een flinke aanvaring met de beheerder verbannen tot in den eeuwigheid... :bj
Groot was dan ook mijn vreugde toen ik enkele weken later zag dat het Stromer Forum was opgericht en ik weer een plekje had om mijn Es-ervaringen te delen.

En jongens, wat een jaar is het geweest, zeer veel ontmoetingen met andere forumleden, uitstapjes, testritten, proeverijen, gezamenlijke ritjes, maar ook uitwisseling van ervaringen, nieuwe technieken, de akelige valpartijen die ons telkens scherp houden, de steun als iemand het even moeilijk heeft en de vreugde als er weer iets te vieren valt. Het is forum is dan ook veel meer dan alleen een verzamelbak van Stromer-gebruikers... het is een echte gemeenschap van mensen die elkaar regelmatig on- en offline ontmoeten, samen activiteiten ondernemen en elkaar helpen waar mogelijk.

Zo hoop ik binnenkort een uitnodiging te krijgen voor een gezamenlijke M99pro-actie die nu in voorbereiding is. En de zomer biedt genoeg gelegenheid om überhaupt een weekendje te plannen met wat ritjes, BBQ en sterke verhalen.

Gefeliciteerd allemaal!
Gebruikersavatar
Eric1971
Veteraan
Veteraan
Berichten: 300
Lid geworden op: 30 mar 2018, 03:24
Locatie: Herveld

Top gefeliciteerd .... op naar het volgend jaar ... heerlijk forum dit lekker ongedwongen waar eenieder ook het licht bij een ander gunt....
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:
Rik
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 mei 2018, 17:37
Locatie: Lokeren - be

proficiat!!! :az
Dat iedereen de verjaardag te laat opmerkte is wrschlk omdat hier zoveel interessants te lezen!
Het bruist hier van het leven!
Tony Mb schreef: 26 mei 2018, 08:42 :cool2:
21 mei, dan wist ik nog niet dat Stromer bestond, laat staan wat het was :lol:
Nu is het met voorsprong mijn meest bezochte site.
Idem hier! Ik stond even op een Riese&Muller (gatesbelt). Uiteindelijk toch voor de stromer gekozen (en ik ben meestal nogal koppig :D ) ... daar zit dit forum toch wel 99% tussen ('k moet toch wel 1% credit voor mijn fietsenmaker overhouden :D , steeds kritisch voor verkoopspraatjes maar de service is top!).
Stromeur schreef: 26 mei 2018, 14:55 Ik ben blij met de goede sfeer die hier hangt, waardoor het nooit een straf is om de boel meerdere keren per dagen even helemaal bij te lezen. Wat ik ook leuk vind, is dat iedereen bereid is om zijn/haar kennis en ervaringen te delen. We hebben allemaal duidelijk een eigen achtergrond, bijvoorbeeld in de techniek, de bouw, beleid, IT, psychologie etc. etc. en we beschikken ook zo over onze eigen uiteenlopende sportieve ervaringen (of juist niet). Ook dat maakt dat ieders bijdragen zo leuk en zinvol zijn om te lezen.
Dit is zo waar. Het niveau van de posts in dit forum is ook merkbaar hoger dan de gemiddelde fora; steeds vriendelijk en behulpzaam. Niet-constructieve kritieken en persoonlijke aanvallen zijn hier bijzonder afwezig, dat maakt het heel aangenaam hier te vertoeven!

Nu op de stromer om boterkoekjes :ba
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Dat komt ook omdat deze sfeer herhaaldelijk te lezen is op het forum, dus zij die menen ongefundeerde krietiek te leveren bedenken zich denk ik wel even. En dat is fijn. Een half vol glas is altijd beter dat een half leeg glas, toch??

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 26 mei 2018, 14:55 Yeeeeeej! Gefeliciteerd iedereen :cool2:
Dank u. En idem!
Stromeur schreef: 26 mei 2018, 14:55We hebben allemaal duidelijk een eigen achtergrond, bijvoorbeeld in de techniek, de bouw, beleid, IT, psychologie etc. etc. en we beschikken ook zo over onze eigen uiteenlopende sportieve ervaringen (of juist niet). Ook dat maakt dat ieders bijdragen zo leuk en zinvol zijn om te lezen.
En minstens net zo belangrijk: we accepteren elkaar zoals we zijn. Er hangt gelukkig niet zo'n sfeer van: "mijn WW rit is langer dan die van jou". Of anders gezegd: "jij telt niet mee want je rijdt maar xx km enkele reis".

Heerlijk! :bp:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Dit forum heeft mij over de streep getrokken om een Stromer te kopen. Het forum heeft mij ook even doen twijfelen daar de veel voorkomende problemen maar definitief over de streep getrokken door de vele mooie verhalen en filmpjes.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Lomito

Oregon schreef: 27 mei 2018, 17:18 ...door de vele mooie verhalen en filmpjes.
Die steek ik graag in mijn broekzak. Dit forum is het perfecte medium om het enthousiasme voor Stromer-fietsen met elkaar te delen.
Plaats reactie