extra batterij op drager

Lomito

Fietske schreef: 22 mei 2018, 13:34... en ben over een jaar benieuw wat iedereen te melden heeft over de 5.
Hoef je geen jaar op te wachten, ik denk dat binnen een maand het forum bestookt wordt met ST5-ervaringen.
Fietske
Expert
Expert
Berichten: 123
Lid geworden op: 22 okt 2017, 21:53

Ojee ... :mrgreen:
Lomito

Terug naar het onderwerp... in mijn hoofd is het ontwerp al zo goed als gereed:
- langwerpige koker van multiplex, waterdicht omkleed met EPDM (zwart)
- binnenzijde deels bekleed met EPDM-stroken (zodat de accu drukloos en krasvrij geplaatst kan worden)
- bevestiging op rack met stalen kikkers en EPDM-bekleding voor demping van trillingen (en bescherming rack)
- vierkante dop op achterzijde, dus accu schuift in de lengte, contactpunt naar voren gericht...
buco

Stromeur schreef: 22 mei 2018, 12:07 Welk merk en type fietstas was dat?
Deze https://www.ortlieb.com/nl/Back-Roller% ... isibility/
buco

Lomito schreef: 22 mei 2018, 14:14 Terug naar het onderwerp... in mijn hoofd is het ontwerp al zo goed als gereed:
- langwerpige koker van multiplex, waterdicht omkleed met EPDM (zwart)
- binnenzijde deels bekleed met EPDM-stroken (zodat de accu drukloos en krasvrij geplaatst kan worden)
- bevestiging op rack met stalen kikkers en EPDM-bekleding voor demping van trillingen (en bescherming rack)
- vierkante dop op achterzijde, dus accu schuift in de lengte, contactpunt naar voren gericht...
Zou een "shrink wrap" geen idee zijn?
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Ortlieb heeft ook tassen voor op de bagagedrager, goed geklemd (ik gebruik hem voor regenkleding, overschoenen, extra handschoenen, fietspompje, plakspullen en wat klein gereedschap.
DEZE
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik vraag me alleen af of hier een Stromer accu inpast. Die dingen zijn iets van 50cm lang oid als ik me niet vergis.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Bovendien gaat er niets boven het zelf bedenken en maken van een maatwerk-oplossing. ;)
Lomito

buco schreef: 22 mei 2018, 14:21 Zou een "shrink wrap" geen idee zijn?
Geen idee wat dat is..???
buco

Lomito schreef: 22 mei 2018, 14:45 Geen idee wat dat is..???


Alleen niet echt een idee hoe het materiaal onder UV licht zich gedraagt en als het wat kouder wordt icm. mechanische belasting (je stompt er eens tegen oid.)
Plaats reactie