"gekleede" job zonder douche/omkleden

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Draftsman schreef: 15 mei 2018, 10:08 Levi's heeft ook (jeans) fietskledij voor woon-werkverkeer:
Ja! Die heb ik ook op de korrel om nog eens te testen! Ik bestel regelmatig bij Levi's en krijg ook hun nieuwsbrief; daarin was ik deze al tegen gekomen. Heel erg leuk dat Levi's deze doelgroep is gaan bedienen. Ik ben benieuwd of er al mensen ervaring hebben met deze kleding.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Rik
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 mei 2018, 17:37
Locatie: Lokeren - be

Ik laat mijn test weten.... Zeg tegen stromer dat ze wat speed steken achter hun Belgische leveringen :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vrees dat dat al een paar honderd keer per dag tegen Stromer wordt gezegd. :dwarf:

Die vertraging in de levering van 2018 modellen wordt veroorzaakt door Stromers leverancier van de motor en de controller (beide TDCM). Ik zou zo'n conference call tussen die twee partijen (Zwitserland-Taiwan) weleens mee willen maken. Ik vermoed dat daar inmiddels al wel wat koppen over gerold zijn, want de impact op de complete keten is echt enorm.

Ik sprak laatst een Stromer dealer die me vertelde over de stress die hij ervaart door het enorme verlies van omzet omdat hij niet kan leveren, terwijl het fietsseizoen NU in volle gang is. Dit gaat dus niet alleen om alle eindgebruikers die wachten, maar ook om Stromer dealers die - mede door het succes van vorig jaar - nu behoorlijk afhankelijk zijn geworden van die omzet. Het is hun broodwinning en ik vond het echt zo erg voor die kerel...
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Gelukkig hoef ik niet elke dag naar vergaderingen buiten de deur. Maar als het zich voordoet doe ik die dag een niet te strakke spijkerbroek aan en kleed mij verder niet te warm aan, eerder iets te koud en pas mijn tempo of mate van ondersteuning aan zodat ik nagenoeg niet zweet.
Als ik jasje aan wil "prop" ik die in mijn tas. Niet ideaal maar het werkt wel.

Maar dit alles werkt buj mij eigenlijk alleen als het niet regent.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Ik zie dat de winkel van dans l'assite du cycliste alleen maar toegankelijk is na afspraak. Als ik nog eens in de koekestad ben ga ik er toch eens kijken :ay Het kan toch wel handig zijn om op bepaalde momenten wat gekleder voor de dag te komen. Ik fiets altijd in fietskledij en kan me omkleden en eventueel douchen op het werk. Maar heb daar alleen mijn werkkleding en een stapeltje ondergoed liggen. Is soms wel vervelend als ik eens weg moet naar een vergadering... nu dan zien ze tenminste dat er één persoon effectief werkt :mrgreen:
Als ik moet gaan lunchen doe ik wel propere werkkledij aan, zwarte broek fluogele trui of t-shirt, mijn veiligheidsschoenen maak ik dan maar netjes met WD40, even het spuitbusje "Franse Douche" onder de armen en ik kan vertrekken :bf:
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Stromeur schreef: 15 mei 2018, 13:52 Die vertraging in de levering van 2018 modellen wordt veroorzaakt door Stromers leverancier van de motor en de controller (beide TDCM). Ik zou zo'n conference call tussen die twee partijen (Zwitserland-Taiwan) weleens mee willen maken. Ik vermoed dat daar inmiddels al wel wat koppen over gerold zijn, want de impact op de complete keten is echt enorm.
Tja, dat is wat Stromer ons vertelt. Voor 't zelfde geld heeft Stromer foute provisies gemaakt en kan TDCM niet voldoende snel opschakelen in volume...
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dat denk ik niet. In dat geval zouden er namelijk wel wat meer 2018 modellen uitgeleverd worden dan nu het geval is. Ze zijn er gewoon bijna niet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Rik
Pro
Pro
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 mei 2018, 17:37
Locatie: Lokeren - be

Ondertussen de levis ontvangen.
Super comfy, leuke stretch, esthetisch knap! :d3:

Nu alleen de stromer nog :bh: zodat ik de broek (en fiets!) echt kan testen
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Ik raad je aan voor de zomerdag ook een iets dunnere esthetisch knappe broek erbij te kopen. Best warm namelijk een Levis met 20+ graden op de fiets.

Ik fiets deze dagen met een korte broek naar mij werk (25 km) en dan heb ik het best wel warm als ik aankom.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Riese
Pro
Pro
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mei 2018, 19:23

Ben ik de enige die zich te pletter zweet op de Stromer? :lol:
Plaats reactie