Utrecht

Plaats reactie
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Verstandige geluiden!
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Lomito

Link werkt niet? Sowieso zou ik het op prijs stellen als je niet alleen linkjes op dit forum kwakt Steven maar even de moeite neemt een kleine toelichting bij de link te geven. Bij voorbaat dank.
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Hi (grumpi) Lomito,

De link werkt wel, het is namelijk een pdf en bevat de beantwoording schriftelijke raadsvragen van 29 augustus 2017, beleidsveld verkeer en mobiliteit. Op zich geen nieuws onder de zon. De gemeente wachtte namelijk het SVOW rapport af, dat nog uit moest komen.
Lomito

Ah vandaar... zou dat niet een mooi begin zijn voor de toelichting bij deze topic? Lichthartige groet uit het zonovergoten Herveld... :hy:
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Lomito schreef: 18 mei 2018, 18:44 Ah vandaar... zou dat niet een mooi begin zijn voor de toelichting bij deze topic?
Ik zal niet ontkennen dat dit een verstandig geluid is :D
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

rvaneijk schreef: 18 mei 2018, 18:38 Hi (grumpi) Lomito,
Grumpi? Mjah, hij heeft een wat directe manier van feedback geven... maar hij schrijft grotendeels wat ik dacht dus grumpi kan ik het niet noemen :av
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Waarschijnlijk moet je een Facebook account hebben om de pdf te kunnen bekijken.
Bij de link krijg ik een Facebook inlogscherm en kom dan niet verder. (ik heb dus geen facebook account.)
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

rvaneijk schreef: 18 mei 2018, 18:38 Hi (grumpi) Lomito,

De link werkt wel, het is namelijk een pdf en bevat de beantwoording schriftelijke raadsvragen van 29 augustus 2017, beleidsveld verkeer en mobiliteit. Op zich geen nieuws onder de zon. De gemeente wachtte namelijk het SVOW rapport af, dat nog uit moest komen.
Klopt niets nieuws onder de zon. Gemeente Utrecht is sowieso pro fiets maar ook hebben ook het beste voor met de SP. Even geduld hebben. Na eind vorig jaar draaide het natuurlijk allemaal om verkiezingen en ja wij zijn daarin helaas geen item.

Momenteel spreken GL, D66 en CU over een coalitie dus ik heb zeer goede hoop dat Utrecht die pilot doorzet. Er wordt nu al niet actief gehandhaafd op SP's die op fietspaden rijden. Ik doe het elke dag naar het stadskantoor.

Ik werk bij de gemeente dus zit dichtbij het vuur.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Plaats reactie