Filmpje van "Kijk Uit" voor onze belgische bezoekers

Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Kwam ik daarnet tegen, fun fact toen ik dat filmpje net bekeek viel het mij op dat alles bij mij in de buurt is opgenomen, je kan zelfs ergens mijn huis spotten volgens mij :mrgreen: .

Je kan er maar iets van bijleren. Ze leggen uit waar je plaats is in het verkeer en wat specifieke speed pedelec regels.

Lomito

Zebbernaut schreef: 16 mei 2018, 19:55 Je kan er maar iets van bijleren.
Waar je huis woont! :lol:
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Damn straks sta jij hier nog aan de deur dan moet ik dringend wat gouden carolus gaan bijhalen, de Duvel ligt nog wel koud :bj
Lomito

Begrijpelijk, ik zou de Duvel ook laten liggen voor iemand zonder bierkennis. :hy:

Even checken... https://www.alletop10lijstjes.nl/top-10 ... he-bieren/

Check!
Laatst gewijzigd door Lomito op 16 mei 2018, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Lomito schreef: 16 mei 2018, 20:05 Begrijpelijk, ik zou de Duvel ook laten liggen voor iemand zonder bierkennis. :hy:
*Rommelt eens in zijn koelkast... Ahaa dit zou Lomito wel lusten
IMG_0273.JPG
IMG_0273.JPG (1.76 MiB) 4182 keer bekeken
Lomito

Dat zijn de koelkasten waar ik van houd... dat je eerst een beetje moet rommelen om vervolgens zo'n fles te produceren! :ba :ba
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vind het een prima filmpje. Heel basic, en de regel in België dat je daar waar de snelheid max 50km/u is met je speed pedelec de keus hebt tussen rijbaan of fietspad vind ik nog steeds een gemis in Nederland.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Zebbernaut schreef: 16 mei 2018, 20:12 *Rommelt eens in zijn koelkast... Ahaa dit zou Lomito wel lusten
Niet alleen Lomito. Ik stel voor om de volgende forum bbq bij Zebbernaut te houden :D
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Na 2 maand Stromeren hou ik het voorlopig voor bekeken wat fietsen op de rijbaan betreft in zone 50. De agressieve reacties van 4 wiel of meer wiel chauffeurs zijn niet te tellen. En dan heb ik het over een stuk van 1,5 km. Zij zijn de koningen van de weg en zij maken nooit fouten. In hun ogen zijn fietsers de oorzaak van alle problemen.
Ik neem wel een veiligere iets langere omweg.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Stromer Newbee

Oops...
Nooit op gelet dat een jaagpad verboden terrein was voor mij als SP'er... :oops:

Ik rij regelmatig op het heerlijke asfalt naast de Schelde om nog even te gaan varen na de uren.
Maar dan ben ik dus illegaal bezig blijkbaar.
Jammer. Want er is niet echt een leuk/veilig alternatief om snel aan 't water te geraken dan.
Plaats reactie