STROMER EVENT ST5 te ZOLDER (B)

Lomito

En hier is mijn video van de testdag in Zolder. Veel kijkplezier !
.
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Prachtig filmpje Lomito, en voorzien van leuke commentaar echt zoals het was. Jammer dat samenrijden beetje moeilijk was, en andere keer mssn op onze eigen ST5 ;p
Oh ja, die nep agent was ik voorbij gescheurd en daarna nog een paar would be wielrenners ter plaatse gelaten :bj Misschien daarmee dat ie al wat minder vrolijk was :lol: :lol:

Was fijn je ontmoet te hebben.

Wat de antwoorden betreft, toch wel wat verschillen tussen de Stromer mensen :?:
- Smartphone zou idd komen maar details of wanneer juist was nog erg vaag
- Batterij klep openen met dummy erin? Via omni of enkel als ie aan de lader hangt? Ben benieuwd
- Ringslot zij mijn gesprekspartner resoluut nee :bh: Je zal er mssn wel een rondkrijgen, maar er is niets voorzien om te bevestigen, en enkele kabelbinders lijkt me niet staan.
We zien wel, aftellen tot levering is bezig :bf:
Alle pre-orders zouden in juni geleverd worden, rest juli of later.

Groeten,
Jerry
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Lomito

Ja, ik was weer te aardig om die clown niet gewoon uit zijn sokken te rijden. Maar wel erg leuk om jou en BartGo ontmoet te hebben. Dat nummer achter je nickname (66818365372) is dat je postcode of je social security number???
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Is gewoon mn gebruikersnaam. Moest iets kiezen toen ik registreerde en heb gewoon bestaande gebruikt, kwestie van die logins beperkt te houden.
Kan je een andere naam laten zien dan je login?
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Leuk filmpje Lomito, precies zoals ik het ook zelf ervaren heb, een beetje lonely rider. Ik heb de politie agent zelfs rechts voorbijgestoken en een paar brullende would be coureurs achter me gehad. Ik dacht namelijk dat ie ‘links’ tegen de anderen riep. Ik ben nooit goed geweest in orders nemen van anderen :)

Off-topic: Ik moet je wel tegenspreken over het zonnepaneel verhaal in je filmpje: we betalen vanaf dit jaar nog maar 10 euro turteltaks per jaar. De taks was namelijk illegaal verklaard (maar we krijgen ons geld van vorig jaar toch niet terug). Daarnaast betaalt elke bezitter van zonnepanelen 100 euro per jaar per maximaal opwekbaar vermogen van de omvormer (kw). Wat erg veel is. We mogen onze teller nog wel achteruit laten lopen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Heel erg leuk en informatief filmpje Lomito. Altijd weer vermakelijk, die rondleidingen van jou met je eigen visie op de gang van zaken. Inderdaad goed te zien dat de opkomst in Zolder groter was dan in Zandvoort, en opnieuw verliep e.e.a. weer een beetje op de warrige Stromer manier. Vooral dat die Stromer man aan jou vroeg of je een leuke rit had gehad, maar feitelijk enkel die ST5 zo snel mogelijk weer uit jouw handen wilde pakken. Dat vond ik wel een tikje meh, maar soit.

Ik ben zeer jaloers op je dat je nu één van de weinigen bent die a: een ST5 in bestelling heeft staan en b: er al mee op twee circuits heeft gereden. Ook raak ik meer en meer gecharmeerd van die cleane cockpit. Vooral de kabelloze remgrepen vind ik zeer geslaagd.

Geweldig dat je erheen bent gegaan, en wat is mevrouw Lomito toch lief dat ze jou bij al die uitstapjes zo trouw vergezelt (ze was er immers in Groningen ook al bij).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Krijgt mevrouw Lomito trouwens ook een St5? :)
Lomito

Stromeur schreef: 15 mei 2018, 23:25 Vooral dat die Stromer man aan jou vroeg of je een leuke rit had gehad, maar feitelijk enkel die ST5 zo snel mogelijk weer uit jouw handen wilde pakken. Dat vond ik wel een tikje meh, maar soit.
Ik had blijkbaar een 17" fiets te pakken gekregen (zadel lekker hoog gezet) die de mannen van Stromer al beloofd hadden aan een klein menneke. Maar ik was net wat sneller en dus hadden zij het nakijken... :lol:
Ik ben zeer jaloers op je dat je nu één van de weinigen bent die a: een ST5 in bestelling heeft staan en b: er al mee op twee circuits heeft gereden. Ook raak ik meer en meer gecharmeerd van die cleane cockpit. Vooral de kabelloze remgrepen vind ik zeer geslaagd.
#metoo... tijdens het rijden kijk ik regelmatig naar beneden, niet alleen voor de snelheid maar ook omdat ik het stuur SUPER mooi vind. En het gevoel dat deze fiets je geeft is echt fantastisch! Ik voel me ook wel bevoorrecht dat de ST5 in aantocht is. Jij kent het verschil tussen de ST1x en de ST2s, EN tussen de ST2s en ST5. Hoewel het nu niet haalbaar is zie ik jou toch binnen niet al te lange tijd op een 5 rijden...
Geweldig dat je erheen bent gegaan, en wat is mevrouw Lomito toch lief dat ze jou bij al die uitstapjes zo trouw vergezelt (ze was er immers in Groningen ook al bij).
In Groningen is ze op eigen gelegenheid naar de stad gegaan om daar te gaan shoppen met mijn dochter, maar was in de buurt en vond het wel leuk om even langs Egberts te gaan. Gisteren is ze vooral meegegaan voor een leuk uitstapje na haar werk, we hadden gepland uit eten te gaan maar Stromer heeft ons prima verzorgd.
Krijgt mevrouw Lomito trouwens ook een ST5?
Toevallig vanavond met haar besproken, ze wil zeker de ST5 uitproberen. Ze heeft de ST2s ook gereden maar dat beviel haar niet.
mhoutman

jve66816 schreef: 15 mei 2018, 19:37

Wat de antwoorden betreft, toch wel wat verschillen tussen de Stromer mensen :?:

- Ringslot zij mijn gesprekspartner resoluut nee :bh: Je zal er mssn wel een rondkrijgen, maar er is niets voorzien om te bevestigen, en enkele kabelbinders lijkt me niet staan.
Meten is weten en ik heb toch hoop op de AXA Block XXL NAZ
https://www.stichtingart.nl/is-mijn-slo ... 88f37aa0d7
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gelukkig zijn ART** gekeurde sloten niet alleen ringsloten. Er zijn ook kettingen met dit keurmerk. Alleen een ringslot is zo lekker makkelijk om je Stromer "effe snel" op slot te zetten. Een ketting is altijd meer gedoe.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie