Fietskar achter de Stromer
- Zebbernaut
- Veteraan
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
- Locatie: Mechelen (België)
- Merk SP: Stromer ST2
- Km-stand: 20000
Klopt volledig!
Dit is mijn prototype dat ik dringend nodig had voor een weekendje weg.
Het ding doet perfect wat het moet doen maar kan/moet beter afgewerkt worden.
Wat hoekjes en kanten eraf halen, zwart lakken en klaar is kees.
Dan is de roestbestendigheid ook weer opgelost.
Inox roest ook uiteindelijk, het is namelijk een roest vertragend staal. Dus ooit komt er overal roest op
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home
Levering: 09/05/2018
Levering: 09/05/2018
Als dat plaatje in inox is, dan overleeft dat gegarandeerd die Stromer, roest of geen roest !
Vandaag m'n st2 besteld.
Toen ik vroeg om te leveren met een adaptorplaat voor m'n fietskar noteerde hij +-€30 op de bestelbon.
Hoe het eruit zal zien weet ik hopelijk eind van de maand, maar na het lezen van dit topic was ik alleszins al tevreden met de prijs :-)
Toen ik vroeg om te leveren met een adaptorplaat voor m'n fietskar noteerde hij +-€30 op de bestelbon.
Hoe het eruit zal zien weet ik hopelijk eind van de maand, maar na het lezen van dit topic was ik alleszins al tevreden met de prijs :-)
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23003
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Ja hoor, als dit het originele Stromer-onderdeel is, dan is de prijs keurig. Mag ook wel als je net een nieuwe ST2 hebt afgetikt.
Drie tientjes is duur, maar netjes als je zou weten wat de dealer er zelf voor moet betalen bij Stromer. Voor dat bedrag heb je een goed afgewerkte (CNC gefreesd zo te zien), veilige, legale (i.v.m. typegoedkeuring) en RVS oplossing, zoals het hoort bij een spikspinternieuwe Stromer. En wat is nou drie tientjes als het gaat om de veiligheid van degenen die je in het karretje vervoert.
Drie tientjes is duur, maar netjes als je zou weten wat de dealer er zelf voor moet betalen bij Stromer. Voor dat bedrag heb je een goed afgewerkte (CNC gefreesd zo te zien), veilige, legale (i.v.m. typegoedkeuring) en RVS oplossing, zoals het hoort bij een spikspinternieuwe Stromer. En wat is nou drie tientjes als het gaat om de veiligheid van degenen die je in het karretje vervoert.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
De meesten zijn waarschijnlijk ook overtuigd dat het goedkoper kan, maar zoals aangehaald zijn er nog andere zaken die meespelen:
met een gewone fiets + kar rij je geen gemiddelde van 30km/u, het mag dus wel iets sterker,
de gewone plaatjes hebben garantie van ? 2 ? jaar, ik hoop dat stromer zich verplicht het duurzamer te maken.
Ze laten dat idd waarschijnlijk maken, sowieso hebben ze dus een kost, in hun plaats zou ik kiezen voor een betrouwbare firma met degelijk materiaal, snelle leveringen, goede service, ...
verder nog een paar mensen nodig die de bestellingen en export organiseren, en de kost van in- / export zelf,
voor de speedpedelec mogelijks nog enige testen en certificeren, aanpassingen aan ontwerp en evt nieuwe testen + een team dat zich bekommert.
bovendien wordt het met de juiste materialen en aangedraaid met juiste moment en correcte boutdikte op de fiets geplaatst. Als er iets zou gebeuren lijkt het mij toch een voordeel dat je kan vertellen dat de fiets inclusief fietskaradaptor werd geleverd. Dus plaatsing (10 min werk inclusief babbeltje met de klant = kleine 10 euro)
uiteraard willen (en zullen) ze er ook nog iets op verdienen.
dus het belangrijkste naast jouw verhaal, en ik quote even stromeur:
Ik ben niet zo handig, ontbreek de tijd en de machinerie en kies liever voor de vetgedrukte hierboven.
Nu allemaal even stoom aflaten op de fiets ?
met een gewone fiets + kar rij je geen gemiddelde van 30km/u, het mag dus wel iets sterker,
de gewone plaatjes hebben garantie van ? 2 ? jaar, ik hoop dat stromer zich verplicht het duurzamer te maken.
Ze laten dat idd waarschijnlijk maken, sowieso hebben ze dus een kost, in hun plaats zou ik kiezen voor een betrouwbare firma met degelijk materiaal, snelle leveringen, goede service, ...
verder nog een paar mensen nodig die de bestellingen en export organiseren, en de kost van in- / export zelf,
voor de speedpedelec mogelijks nog enige testen en certificeren, aanpassingen aan ontwerp en evt nieuwe testen + een team dat zich bekommert.
bovendien wordt het met de juiste materialen en aangedraaid met juiste moment en correcte boutdikte op de fiets geplaatst. Als er iets zou gebeuren lijkt het mij toch een voordeel dat je kan vertellen dat de fiets inclusief fietskaradaptor werd geleverd. Dus plaatsing (10 min werk inclusief babbeltje met de klant = kleine 10 euro)
uiteraard willen (en zullen) ze er ook nog iets op verdienen.
dus het belangrijkste naast jouw verhaal, en ik quote even stromeur:
'k heb hier al mooie en minder mooie zelfbouw zien passeren en 30 euro is idd 30 euro.Stromeur schreef: ↑05 mei 2018, 22:17 Voor dat bedrag heb je een goed afgewerkte (CNC gefreesd zo te zien), veilige, legale (i.v.m. typegoedkeuring) en RVS oplossing, zoals het hoort bij een spikspinternieuwe Stromer. En wat is nou drie tientjes als het gaat om de veiligheid van degenen die je in het karretje vervoert.
Ik ben niet zo handig, ontbreek de tijd en de machinerie en kies liever voor de vetgedrukte hierboven.
Nu allemaal even stoom aflaten op de fiets ?