Stromer-ontmoetingen in het wild

Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Standaard Stromer Tenue. Altijd de lange jas aan :cool2:
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Vanmiddag op de Schellingwouderbrug ingehaald door een voor mij onbekende Stromer, met een noodvaart. Je stond verderop bij het stoplicht. Heb je maar met een grapje aangesproken: he Stromer, wat rij je hard!
Maar echt als je harder dan 45 blijft rijden op die plek met fietsers waaronder veel toeristen voor de camping en wandelaars, dat is een groot risico! Doe net als ik en ga los als je de weilanden in gaat. En leuk als je de volgende keer zwaait bij het voorbij rijden (het moet niet hoor, het mag)
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Basta
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2017, 21:52

Ik rijd iedere dag heen en weer tussen Leiden en Den Haag, ik zie onderweg regelmatig Speed Pedelecs op hetzelfde traject waarvan ook een aantal Stromers 🤘.

Zijn deze mensen hier ook vertegenwoordigd op dit mooie forum?

@Thijser.: sorry voor mijn late reactie. Ik rijd zo veel mogelijk op de fiets naar mijn werk in Rotterdam vanuit Leiden. Ik rijd dan veel op het pad tussen Leiden en Voorschoten. Af en toe zie ik in de middag een Strömer voorbij komen.
ST1 8-)1250km p/m
Lomito

En ik heb er weer eentje...

Ebiker
Expert
Expert
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 nov 2017, 15:37
Locatie: Huijbergen

Lomito schreef: 17 apr 2018, 17:23 En ik heb er weer eentje...

Sstromeeuurr :bj, fantastisch Lomito, jij komt niets anders dan stromers tegen :ay
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home

Levering: 09/05/2018 :cool2:
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Vanmiddag rond 16:00? bij de Julianasluis in Gouda, jij kwam vanuit richting Moordrecht (op een Es geloof ik), ik stond vanaf mijn volkstuin te kijken :D .
Misschien heb je mijn Oranje St1X onderaan de fietsersbrug zien staan...
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Eric1971
Veteraan
Veteraan
Berichten: 300
Lid geworden op: 30 mar 2018, 03:24
Locatie: Herveld

Lomito schreef: 17 apr 2018, 17:23 En ik heb er weer eentje...

Geweldig Chris morgen ontmoet je er weer een :cool2: ;p
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:
guus
Pro
Pro
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:23

vincentbosse schreef: 28 mar 2018, 20:50 Ik zag zo waar een st2 in het centrum van Wijchen. Eergisteren voor de deur van Van Haaren schoenenwinkel. Iemand van het forum? Leuk misschien eens samen een tour te maken.

Oef. Misschien mijn vrouw of ik? Alleen neem ik de Stromer normaal gesproken niet mee naar het centrum. Dat soort ritjes rijd ik altijd op de stadsfiets.
Gebruikersavatar
Eric1971
Veteraan
Veteraan
Berichten: 300
Lid geworden op: 30 mar 2018, 03:24
Locatie: Herveld

Afbeelding

Nou ja Stromer in het wild wil ik het niet noemen.... maar eerder een geplande Stromer ontmoeting😬😬 van de week ff contact gehad met Lomito (Chris) om efkes samen te gaan genieten van het mooie weer op onze Stromer. En wat was het heerlijk, lekker relaxed door de natuur genietend van het verse jonge groene blad aan de bomen, de geur van het vocht wat verdampt in de bossen en vooral de rust en het gemak van de Stromer :d3: Wat een fiets is het toch love it😉 Chris heeft me nog wat functie uitgelegd we hebben heerlijk gekletst over van alles en nog wat. Van al dat stromeren ging de maag knorren en de keel moest ff gesmeerd worden, dus heerlijk gelunched bij het kasteel in Dorwehrt met een heerlijk Kasteel blond en donkerbruin biertje ok het waren er 2🙈 daarna lekker richting huis gestromeerd !!
Lomito ( Chris ) bedankt voor de leuke middag ga we binnenkort nog eens doen ☺️
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Gisteren avond rond 22:15 uur. Ik reed vanuit Amsterdam zuidoost richting het Diemerbos en ik zag nog binnen de bebouwde kom een fietser voor mij rijden. Achterlicht op de fiets en ook een op de helm. Deze fietser reed een aardig stuk voor mij maar ik kwam dichterbij. Dat stagneerde toen ik de brug over ging in de richting van het Diemerbos. Op dat moment had de fietser voor mij in de gaten dat ik eraan kwam. Wat ik ook deed ik kwam niet dichterbij dan zo’n 25 meter. Ik gokte op de bochten, om daar terrein te winnen. Dat ging aardig. Hoera een verkeerslicht bij de toerit van de A9 richting Maxis of IJburg. Ik hoopte dat deze fietser ook mijn kant op ging maar helaas deze man, want dat had ik inmiddels in de gaten reed op zijn STROMER richting IJburg. Ik schreeuwde nog Stromuuuur, maar hij reed krachtig door.

Ik heb niet vaak meegemaakt dat ik een Speedpedelec niet kon inhalen, maar ja tegen een Stromer kan je niet altijd op. Leuk om dit mee gemaakt te hebben en ik heb er vrede mee.

Herken jij je in dit verhaal?? Nou dan lezen we het misschien hier wel.

Fijne kilometers verder.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Plaats reactie