Koekblik zet stad op slot

Nieuws van en over Stromer.
Stromend
Veteraan | Forum Supporter

Koekblik zet stad op slot

Bericht door Stromend » 31 mar 2018, 09:13

https://www.gelderlander.nl/arnhem-e-o/ ... ~a4c7fc21/

Gistermiddag stromerde ik er met mijn vrouw langs en zag een toeleverende vrachtauto bij Domino,s op de linkerbaan parkeren. We zeiden nog tegen elkaar; dat gaat nog eens mis.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Re: Koekblik zet stad op slot

Bericht door Lomito » 31 mar 2018, 10:20

Parkeren is daar ook een gedoe. Als je er wat vaker komt leer je trucjes om net die laatste vrije plek te pakken die je op de Jansbuitensingel al kunt spotten...

Waar het :ba vol van is...

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 31 mar 2018, 15:21

En niet willen afwachten of dat witte busje toevallig ook op zoek was naar een parkeerplek (en daarom wat langzamer reed) :mrgreen:
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 31 mar 2018, 18:37

Op de Jansbuitensingel (begin filmpje) had ik het al gehad met dat getrut op de linkerbaan en hoopte dat hij rechtdoor zou rijden maar toen ging onze gast ook nog richting 'binnen'. Daarvoor had op de 'buiten' al gezien dat er slechts 1 / één /uno / one / ein / un parkeerplaats vrij was ergens voorbij de helft van de 'binnen'. Langzaam rijden en tellen resulteerde in een minder fraaie inhaalactie. Maar weer wel een vlotte parkeeractie. I'm bad, I know... :oops:
Waar het :ba vol van is...

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 31 mar 2018, 19:31

Valt toch wel mee? Inhalen was daar gewoon toegestaan en de andere rijhelft was volledig vrij. Zolang je ook niet over de max snelheid ging is het hoogstens niet mega-beleefd, maar feitelijk is er niks aan de hand.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 31 mar 2018, 20:32

Ik heb vandaag trouwens ook een dashcam (voor en achter) in mijn auto gemonteerd. De locatie in Leeuwarden waar ik werk sluit per 1 juli a.s. Ik heb een vaste aanstelling aangeboden gekregen en dat is een enórme vooruitgang voor mij als Fase B uitzendkracht ( :d3: ), maarrrrrrr dat is wel in Amersfoort en dat is een roteind rijden vanuit Harlingen. Ik begin volgende week.

Als het goed is kan ik zodra ik mijn weg in het werk weet drie van de vijf dagen per week vanuit huis werken en dat geeft me meer tijd om lekker recreatief te Stromeren, maar het is helaas voorlopig dus wel gedaan met het woon-werkverkeer op de Stromer en daarvan baal ik als een stekker. Ik heb tevens een sollicitatie lopen in Drachten; als dat wat wordt dan ga ik misschien eens per week een Reinout-afstandje doen op de Stromer: Harlingen-Drachten, ca. 60km.

20180331_200136.jpg
20180331_200136.jpg (177.19 KiB) 754 keer bekeken

Lamkram
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

Bericht door Lamkram » 31 mar 2018, 22:16

Stromeur schreef:
31 mar 2018, 20:32
vaste aanstelling aangeboden gekregen
Gefeliciteerd, jammer dat je de boel weer gaat vervuilen ;p ;p

Groet Mark
ST1X, 814 Wh, Charcoal, 20'', Redshift ShockStop, BF, Magicshine MJ-900 (1200Lm), Spurcycle (black), 25Km enkele reis. In de zomer CCPC en in de winter CTCW-II, Regio Almere-Amsterdam-Almere :d3:

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 31 mar 2018, 22:29

Hahahaha ja I know, I know, ik vind het ook niks. Carpoolmogelijkheden worden al onderzocht. Er zijn er meer die mee naar Amersfoort gaan, en zeker de noordelijke Kleifriezen zijn over het algemeen waardeloos aangesloten op het OV. Maar ik ben de eerste die start in A'foort, dus ik moet even zien wat er mogelijk is.

Ik had zelfs al zitten denken over Stromer mee achterop de auto en het laatste stuk fietsen, maar dat is ook zo'n gedoe.

Stromend

Bericht door Stromend » 01 apr 2018, 09:25

Deze situaties geven de noodzaak van transport hubs en stadsdistributie aan.
Transportfietsen kunnen hiervan een deeltje overnemen. Meest succesvol lijken electrische kleintransporters die de binnenstad in rijden.
Oh ja, parkeren kan ruimhartig in de 3 ondergrondse parkeerlokaties 300 meter van deze lokatie.

Tony Mb

Bericht door Tony Mb » 01 apr 2018, 11:18

Ik denk dat die parkeer actie je toch een dikke prent had kunnen opleveren als je gespot werd door de flikken, je ging wel over een volle witte lijn en reed over een bus baan.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 10000Km... and counting

Plaats reactie