St2s gerammel

Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

St2s gerammel

Al een paar dagen dat ik denk wat is die St2s toch een rammelbak geworden.
Dat was voor een paar maanden nog niet.

Afstappen, kijken, voelen, fiets op zijn banden laten stuiteren in een poging het gehuil te reproduceren. Tervergeefs
Is het de ketting die steeds tegen het frame aan slaat? Is het een van de spatborden of de spatlap?.
Nee allemaal niet.
Uiteindelijk stelde ik vanmiddag -net voor mijn trainingsritje- vast dat ik zo wat bijna mijn fietstandaard aan het verliezen was. Een joekel van een imbutbout zat los (dit in tegenstelling tot de imbusboutjes van het zadel die -zoals eerder in een ander topic gemeld- ongehoord vast gedraaid waren)

Training maar even uitgesteld en linea recta naar FM in Almere stad gefietst.
Daar de "sergeant van dienst" vriendelijk verzocht of ze de standaard wilden vastzetten, En omdat het zadel onderweg naar de FM, bij het door een kuil rijden toch weer uit zijn horizontale stand was geschoten, ook dat maar gelijk verzocht stevig vast te te willen zetten.
Hoewel geen Stromer dealer wel gratis service en daarom verdient wat mij betreft FM Vanderlinde in Almere-Stad de warme douche :bp:

Zonder rammel en het zadel weer stevig horizontaal mijn 76 km trainingsritje in perfect zonnig weer afgerond :cool2:
9% accurest (laatste stuk 5 km in standje 1) bij een gemiddelde snelheid van 31 km/h
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Plaats reactie