OMNI App Update

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

True.

Toen ik in maart 2017 één van de eerste ST1 X-en in gebruik nam, zat daar nog de ST2/ST2 S handleiding bij. Inmiddels is er wel een ST1 X/ST2/ST2 S handleiding, vooral handig omdat het uitnemen van het achterwiel bij de St1 X anders werkt dan bij de ST2.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
GuLe
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 okt 2017, 16:14

Waar zijn de temperatuurgegevens gebleven (moter/accu)?
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Hoofdpagina onder blokkeren/deblokkeren drukken :ay
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Leuke update maar jammer dat de statistieken niet kloppen. Statistiek zegt 510 WH. Ik reken uit ruim 600 WH verbruik vandaag....
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

GuLe schreef: 15 dec 2017, 09:08 Waar zijn de temperatuurgegevens gebleven (moter/accu)?

Accupercentage aantikken dan komen de waarden in beeld
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Dreiky
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 sep 2017, 22:08

Ik zie in ander topic dat er meer info beschikbaar is dan hetgene op mijn telefoon zichtbaar is.
Telefoonresolutie niet groot genoeg lijkt het. Dit is alleszins geen scherm waar ik in kan scrollen om meer te zien.
2017_12_15_20 43 30.png
2017_12_15_20 43 30.png (41 KiB) 3303 keer bekeken
ST1x. Tram 5 staat al even voor de deur. ;)
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedemorgen Dreiky,

bepaalde informatie staat in bepaalde schermen:
- onder het "fietsje" zal je enkele percentages vinden (klik je daar op kom je gelijk op de pagina met alle getallen). Als je scrolt over deze pagina kom je bij de kaart met locatie.
- onder de "instelschuiven" vind je alle fiets-variabelen Als je scrolt kom je bij de instellingen (PIN, autolock, taal, etc) en het serviceboekje (met oa vervangen onderdelen)
- onder "route" (verbonden locatiebolletjes) kom je bij je statistieken. Als je naast "vandaag" klikt op de 3 verticale bolletjes kan je kiezen uit overzicht van vandaag / week / maand/ etc.
- onder "persoon-icoontje" zaken als naam, contact, etc.
- en bij foto....kan je foto's uploaden.

Er is dus zat info te vinden. Heeft weinig met je resolutie te maken. Het staat gewoon op verschillende plekken.

Grtz, Reinout
Dreiky
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 sep 2017, 22:08

Hallo Reinout,

Het heeft wel degelijk te maken met schermresolutie v.d. telefoon. Nu is mijn telefoon niet de meest uptodate maar doet waar hij voor gekocht is (bellen & sms) Het scherm heeft maar een aantal pixels beschikbaar en dit is niet voldoende om het volledige scherm van de app weer te geven. Blijkbaar gebruikt de app een vast aantal pixels en kunnen deze niet verschaald worden.
Hieronder
Links, beeld van het net geleend. Rechts, beeld van mijn tel.
beeld.jpg
beeld.jpg (45.53 KiB) 3280 keer bekeken
In het topic "actieradius, ....." was gisteren nog een beeld zichtbaar van Elsje (nu niet meer wegens photobucket rechten....)
Daar zag ik dat in beeld hieronder nog een regel staat die ik op mijn scherm niet zie. (kader)
De app heeft in dit beeld niet de mogelijkheid om te scrollen, dus ik kan deze ook niet naar boven halen.
Letterformaat op mijn scherm staat nu als "normaal" als ik dit aanpas naar "piepklein" komt de regel wel op het scherm. Maar heb ik vergrootglas nodig om het te lezen. :D
Bijlagen
beeld 2a.jpg
beeld 2a.jpg (27.48 KiB) 3280 keer bekeken
ST1x. Tram 5 staat al even voor de deur. ;)
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

....en ik dacht dat ik al een wat ouder apparaat had.....echt gekocht voor SMS/telefoon ....
Duidelijk voorbeeld; i'll rest my case.

Zal je toch aan een modernere smartphone "moeten" ?

Groetsels,
Reinout
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Ik ga op zoek naar het serienummer om nwe inlog gegevens te krijgen
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Plaats reactie