Voorspatbord?

Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

aaddoes schreef: 27 dec 2017, 22:47 Ziet er heel netjes uit! Al getest op de fiets?
Dank je wel,
Nee nog niet, is net klaar moet hem nog bevestigen aan het spatbord.
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Whoaw....absoluut fraai werk.

De spatlap is ooit door Witte opgestart en is nu eigenlijk bijna een standaard onderdeel van een Stromer. Maar zo'n fraaie variant had ik nog niet gezien. Zal nog steeds door Stromer worden afgewezen (......design....) maar ik word hier warm van.

Dingetje auteursrecht: je gebruikt het logo/naam van Stromer op een accessoire die ze zelf niet aanbieden. Voor eigen gebruik is dat geen enkel issue maar misschien vinden forumleden dit wel een heel toffe versie en ontstaat er spontaan vraag ?! Misschien is het dan handig om in ieder geval de importeur van Stromer even op de hoogte te brengen. De importeur is prima op de hoogte van de Nederlandse weersomstandigheden met de daaruit voortvloeiende spatlap-behoefte.......

Nogmaals: klasse. Ben benieuwd naar je praktijktest.
Grtz, Reinout
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Yay, ziet er chic uit. Verdraaid mooi gemaakt.
Maar eigenlijk bedoelde ik voor de andere kant van het spatbord. Het terugwaaiende water dat aan de voorkant eruit spuit.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Knap werk Patrikius, ben is benieuwd naar het eindresultaat :ay
Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

Reinout-St1x schreef: 28 dec 2017, 04:20 Whoaw....absoluut fraai werk.


Dingetje auteursrecht: je gebruikt het logo/naam van Stromer op een accessoire die ze zelf niet aanbieden. Voor eigen gebruik is dat geen enkel issue maar misschien vinden forumleden dit wel een heel toffe versie en ontstaat er spontaan vraag ?! Misschien is het dan handig om in ieder geval de importeur van Stromer even op de hoogte te brengen. De importeur is prima op de hoogte van de Nederlandse weersomstandigheden met de daaruit voortvloeiende spatlap-behoefte.......

Nogmaals: klasse. Ben benieuwd naar je praktijktest.
Grtz, Reinout
Dank je Reinout,

Ik ga hem eerst proberen in de praktijk, moet hem ook nog vastlijmen ann het spatbord.
Mocht er vraag zijn naar de spatlap, is het een optie om de importeur op de hoogte te stellen, of zonder Stromer logo te leveren.
Ik heb hem met opzet een beetje hoekig gemaakt, zodat hij beter bij het spatbord past. Natuurlijk is zonder mooier maar ja de voordelen wegen meer op tegen de nadelen.
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Lesswoods
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 dec 2017, 09:54

Wiebe schreef: 28 dec 2017, 05:28 Yay, ziet er chic uit. Verdraaid mooi gemaakt.
Maar eigenlijk bedoelde ik voor de andere kant van het spatbord. Het terugwaaiende water dat aan de voorkant eruit spuit.
Zou het niet mogelijk zijn om een achterspatbord te bestellen bij Stromer, en deze te plaatsen op het voorwiel. zodat het terugwaaiende water sneller naar beneden vliegt...
Moet mits kleine aanpassingen mogelijk zijn lijkt me.
philipbo
Expert
Expert
Berichten: 144
Lid geworden op: 23 jun 2017, 14:35

met winter conti's ook minder last van terugwaaiend water, wordt veel beter afgevoerd dan die !@#$! big bens
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1121
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Lesswoods schreef: 28 dec 2017, 09:58 Zou het niet mogelijk zijn om een achterspatbord te bestellen bij Stromer, en deze te plaatsen op het voorwiel. zodat het terugwaaiende water sneller naar beneden vliegt...
Moet mits kleine aanpassingen mogelijk zijn lijkt me.
Als ze even breed zijn zou dat wel kunnen lukken.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Dat vraagt om een test. De Winter Conti's spatten inderdaad minder aan de voorkant.
Mooie custom spatlap. Goed gedaan Patrikius.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Witte
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jul 2017, 20:01
Merk SP: Stromer

Mooie oplossing hoor :ay
Nu nog ff monteren en ik ben benieuwd hoe het staat op de fiets.

Leuk dat zoveel mede Stromers creatief worden, van zoiets “simpels” als een spatlap :d3:
I cycle myself an accident :bj
ST2 White 2016 :cool2:
ST7 Gold 2023 :d3:
Plaats reactie