Knog PWR koplampsysteem

Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Ik heb zelf direct bij aanschaf van mijn St1X een Lezyne super drive 1500XXL gekocht. Wel ff getwijfeld, want 120 euro voor een lampje doe ik ook niet elke dag, maar het extra zichtbereik is wel erg prettig.

Behoorlijke stukken van mijn rit gaan door de onverlichte polder (heerlijk, dat duister, dat wel), maar alleen het koplampje van St1X is toch wel mager daarvoor vind ik. Afgelopen week zeker het leven van 1 egel gespaard doordat ik deze van verder al midden op de weg zag lopen, waardoor ik hem kon ontwijken :bp: Da's dat bedrag dan al weer waard (geeft egel eigenlijk lekke band? ;) )
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Owwwww, wat fijn dat je hem hebt kunnen ontwijken :ba . Die egel zal sowieso erg traag en in de war zijn geweest, want ze horen nu in winterslaap te zijn.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
mhoutman

Ziet er er zonder meer strak uit, maar Knog heeft dan ook een reputatie hoog te houden. Alleen hun bel de Oi was wat minder geslaagd.

Overigens zijn nog een paar onderdelen leverbaar maar de Trail is denk ik een hele goede keuze als bijverlichting op de Stromer...en ook nog eens zeer betaalbaar op dit moment bij Mantel :ay

Hier meer productinformatie van het PWR systeem: https://www.knog.com.au/ftpportal/media ... ochure.pdf
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Bij Mantel is-ie uitverkocht. Zou dat door ons komen? :shock:

Futurumshop heeft 'm ook, plus ze hebben (voor wie de nieuwsbrief met kortingcode ontvangt) alleen vandaag 20% korting op alle verlichting. Daarmee werd de Knog PWR Trail dermate goedkoop dat ik er ook eentje heb besteld om te testen naast mijn bouwlamp.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Zelf ook al ff op zoek, helaas nog niet gekocht.
https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-fe ... tabbutton1 Had deze op t oog na flink afwegen maar blijf te lastig vinden.
1000lumen 2:40uur brandtijd
Burstmodus van 1600
Aparte knop voor onder je duim, erg handig.
129€

Is er iemand die zegt, neeeee, niet doen, ..... is veel meer waar voor je geld? Vind t lastig, van een website af inschatten.
Of iemand die zegt, die knog is veel beter?
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Stromeur schreef: 18 dec 2017, 20:17 Bij Mantel is-ie uitverkocht. Zou dat door ons komen? :shock:

Futurumshop heeft 'm ook, plus ze hebben (voor wie de nieuwsbrief met kortingcode ontvangt) alleen vandaag 20% korting op alle verlichting. Daarmee werd de Knog PWR Trail dermate goedkoop dat ik er ook eentje heb besteld om te testen naast mijn bouwlamp.
Thx for the tip. Ook bij futurum zitten neuzen maar deze niet gezien :ck:

(Daarom, help me :p )
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hier is de cavalerie :mrgreen:

https://www.futurumshop.nl/knog-pwr-tra ... wart.phtml

Kortingcode: FKD-VRLCHT
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Random schreef: 18 dec 2017, 20:53 Zelf ook al ff op zoek, helaas nog niet gekocht.
https://www.knivesandtools.nl/nl/pt/-fe ... tabbutton1 Had deze op t oog na flink afwegen maar blijf te lastig vinden.
1000lumen 2:40uur brandtijd
Burstmodus van 1600
Aparte knop voor onder je duim, erg handig.
129€

Is er iemand die zegt, neeeee, niet doen, ..... is veel meer waar voor je geld? Vind t lastig, van een website af inschatten.
Of iemand die zegt, die knog is veel beter?
Wat die Fenix lamp in ieder geval al voor heeft op de Knog, is dat ze er zeer uitgebreide specs bij geven, ook over de bundel en het type LEDS dat wordt gebruikt. Op papier lijkt de Fenix mij beter dan deze Knog, maar hij is -als je nu op de Knog aanbieding in gaat- ook wel even veertig euro duurder.

Wat de Knog weer voor heeft, is dat je er allerlei handige uitbreidingen voor kunt kopen, zoals een hoofdband (ik heb nog steeds geen hoofdlampje), een houder zodat het een lantaarn wordt die je neer kunt zetten, bluetooth speakers (wat? ja echt), en ik denk dat er nog wel meer aan zit te komen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Random
Expert
Expert
Berichten: 180
Lid geworden op: 17 sep 2017, 12:12

Thx voor de moeite weer.
Idd betere specs, en idd 40€ verschil......
Maakt t niet meteen makkelijker :oops:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Je zou ze ook allebei kunnen bestellen en degene houden die je het beste bevalt.

Bestel in dat geval bij een winkel met gratis retourrecht, en houd er rekening mee dat je alles weer in volledig ongebruikte staat (en dat geldt óók voor de verpakking) terug moet kunnen sturen. Niet mee door de drek gaan scheuren dus. Gewoon opladen en even in het steegje achter het huis ofzo testen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie