Slot voor Stromer

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 29 jun 2018, 08:40
Reinout-ST3 schreef: 29 jun 2018, 05:36 Nogmaals: als een dief jouw fiets echt wil.....heb je geen kans.
Zo is dat, daarom dat ik op al onze elektrische fietsen kies voor dezelfde bescherming : een slot met ART-keuring (dat kan eventueel aangevuld worden met een insteekketting) + een verzekering tegen diefstal ... da's de enige manier om nog wat te recupereren bij diefstal.
En bewust kiezen waar je hem neerzet (+ hoe lang)
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Golvas

Ook dat behoort inderdaad tot de preventieve maatregels ... 3 minuten de buurtwinkel binnen kan al zelfs te lang zijn als je op het verkeerde moment op de verkeerde plaats bent ... :bu:
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Wil die gelegenheidsdief mijn Stromer meenemen dan zal hij eerst 3 sloten moeten kraken. Dat kán maar blijft lastig :mrgreen:

Natuurlijk vertrouw ik uiteindelijk volledig op mijn diefstalverzekering. :cool2:
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
RRRRonald
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 apr 2018, 19:34
Locatie: Houtem
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 17000

Mijn vorige SP is ontvreemd en voor de Stromer heb ik nu een Bordo 6000 alarm aangeschaft. Als er gelegenheid is zet ik hem ergens aan vast, als die er niet is doe ik hem door de fiets, als er iemand met zijn tengels aanzit gaat het alarm af. Functioneert prima en maakt een behoorlijk lawaai, in het filmpje hebben ze het over €140,- euro maar ik kocht hem voor €90,- Je kan hem ook gebruiken zonder het alarm in te schakelen.

https://www.youtube.com/watch?v=x9U4hERmh_s
Gebruikersavatar
RRRRonald
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 apr 2018, 19:34
Locatie: Houtem
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 17000

En ook nog een tekenfilmpje.....beetje simplistisch...

https://www.youtube.com/watch?v=G7GIMjRBp8A
Martin

RRRRonald schreef: 29 jun 2018, 14:32 Mijn vorige SP is ontvreemd en voor de Stromer heb ik nu een Bordo 6000 alarm aangeschaft. Als er gelegenheid is zet ik hem ergens aan vast, als die er niet is doe ik hem door de fiets, als er iemand met zijn tengels aanzit gaat het alarm af. Functioneert prima en maakt een behoorlijk lawaai, in het filmpje hebben ze het over €140,- euro maar ik kocht hem voor €90,- Je kan hem ook gebruiken zonder het alarm in te schakelen.

https://www.youtube.com/watch?v=x9U4hERmh_s
Mooi sysyteem. :ay
Ik heb dit slot even opgezocht via internet, maar is deze alleen verkrijgbaar in een lengte van 90 cm?
Dat zou jammer zijn, 90 cm. is wel erg beperkt. Mooier zou minimaal 120 cm. zijn naar mijn mening.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

2 stuks kopen en ze aan elkaar vergrendelen :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
RRRRonald
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 apr 2018, 19:34
Locatie: Houtem
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 17000

Martin schreef: 29 jun 2018, 15:21

Mooi sysyteem. :ay
Ik heb dit slot even opgezocht via internet, maar is deze alleen verkrijgbaar in een lengte van 90 cm?
Dat zou jammer zijn, 90 cm. is wel erg beperkt. Mooier zou minimaal 120 cm. zijn naar mijn mening.
Ja 120 cm zou wel mooi zijn maar als je hem op je frame wil monteren (ik wel) dan wordt het wel een groot apparaat.
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Hopelijk zit er toch een vergrendeling op de batterij op...
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
RRRRonald
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 apr 2018, 19:34
Locatie: Houtem
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 17000

Tony Mb schreef: 30 jun 2018, 21:50 Hopelijk zit er toch een vergrendeling op de batterij op...
Ja die zit er op, als het alarm ingeschakeld is kan je niet bij de batterij. Die jongens van abus zijn niet dom.....die maken al bijna een eeuw sloten.
Plaats reactie