Slot voor Stromer

Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Vandaag was ik ook bij Nelis (Dikkenberg) ....en daar kwam de Tex-Lock reply op hun mail van 2 weken geleden:
tot nader order levert Tex-Lock alleen binnen Duitsland en Oostenrijk. Zal wel met certificaten te maken hebben.
Dus: rechtstreeks bestellen online.
Er is op dit moment nog geen mogelijkheid dat er internationale dealerschappen aangegaan zullen worden.

Jammer; het is echt een tof product . Mag best een nationaal dealerschap hebben.

Grtz, Reinout
Lomito

Dat is best jammer want de kwaliteiten van dit slot worden pas duidelijk als je een exemplaar in je handen hebt. Mooi vormgegeven, mooi afgewerkt en vooral zeer licht van gewicht.

Ik was vanmorgen ook bij de dealer om wat herstelwerkzaamheden uit te voeren aan de steiger in de Stromer-hoek, dus gelijk even een bakkie gedaan met Reinout.
Gebruikersavatar
Eric1971
Veteraan
Veteraan
Berichten: 300
Lid geworden op: 30 mar 2018, 03:24
Locatie: Herveld

Jammer dat ze niet gaan leveren in Ned.... betaling rechtstreeks gaat via pay-pal.... volgens de site leveren ze niet naar Nederland .... dus a.b. We schieten er dan niks mee op 😕😕
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:
Golvas

Stop maar met dromen over de zekerheid die je denkt te hebben met eenTex-Lock slot ... het is immers op amper 8 seconden "gekraakt" met een ijzerzaagje dat minder dan €1 kost ... :mrgreen:


Gestern Abend wurde das Video übrigens noch von jemandem auf der Facebook-Seite von Texlock gepostet. Wurde inzwischen aber kommentarlos gelöscht ... Schade!
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Wel, dat valt tegen (alhoewel ik me zelf al afvroeg of het tegen een keukenmes bestand zou zijn).
Hier is net mijn Kryptonite New York Lock Standard aangelever, ik ga mezelf een houder onder 't zadel voor dat slot in mekaar knutselen (misschien wel via 3D printer)
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Oeps dat is niet best, net van de week 2 stuks besteld via familie in Oostenrijk. Gelijk maar even mail naar Tex-lock gestuurd of ik nog kan annuleren.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Gebruikersavatar
Eric1971
Veteraan
Veteraan
Berichten: 300
Lid geworden op: 30 mar 2018, 03:24
Locatie: Herveld

Zo wilde m ook bestellen via maatje in Deutsland maar blij dat ik dat nog niet gedaan heb !!!
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Ik moet die bevestiging voor 't zadel niet zelf maken, blijkbaar wordt dat ook zo verkocht:
https://www.lockrockit.net/

Perfecte oplossing om een U-lock mee te nemen op de fiets, achter het zadel. Ik denk dat ik er me ééntje ga bestellen
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Golvas schreef: 18 apr 2018, 19:48 Stop maar met dromen over de zekerheid die je denkt te hebben met eenTex-Lock slot ... het is immers op amper 8 seconden "gekraakt" met een ijzerzaagje dat minder dan €1 kost ... :mrgreen:
Zoooooo, dat is pijnlijk. Vooral ook voor het bedrijfje, want dit is dus gewoon einde verhaal voor Tex-Lock. Wat ik vooral schokkend vind, is dat ze dit zelf niet getest hebben. Of ze hebben het wel getest, maar ze hebben het keurig verzwegen.

Het is suf hoe dit werkte in mijn hoofd. Ik heb natuurlijk ook al die filmpjes gezien met betonschaar e.d. en ik dacht ook echt nog: wat zou er gebeuren als je op de kabel gaat zagen? Maar dat zagen, dat passen ze in hun filmpjes weer heel handig toe op de metalen ringen aan de eindes van de kabel, niet op de kabel zelf. En omdat ik het zo'n mooi en aansprekend product vind, heeft mijn brein hiervan gemaakt: met zagen lukt het dus ook niet. Ik ben er volledig ingetuind.

Dank voor het filmpje en de eye-opener Golvas.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Nog erger dan het LiteLock fiasco eigenlijk. dat was ook veilig.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Plaats reactie