Bagagedrager zakt naar beneden

ERICC
Pro
Pro
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 dec 2017, 17:35

Zou ik ook deze file mogen? Dan laat ik die ook laten printen.

Eric Calsbeek

Epcalsbeek@gmail.com
St2 2017 wit, bodyfloat, verende stuurpen
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Dat de bagagedrager kan zakken was me nog niet opgevallen. Net even gekeken, gelukkig zit de drager nog op zijn plaats.

Eigenlijk valt dit meer in de categorie ontwerpfout, als je het mij vraagt. Op de gebruiksaanwijzing vermelden dat je de drager niet met meer dan 17Kg moet belasten doet daar eigenlijk niets aan af.

Ik meld me ook voor een ontwerpfile, of misschien nog beter, voor een geprint setje. Ik hoor graag - indien dit tot de mogelijkheden behoort - waar ik de rekening naar over kan maken. :P

Tot slot een vraagje aan de groep, wat is het aandraaimoment van de schroef? Ik wil dat schroefje toch wat beter in de gaten gaan houden tijdens het onderhoud.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23002
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

7Nm.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Bramvh
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 dec 2017, 20:53
Locatie: Kruishoutem, België
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 14000

Vandaag bij het vertrekken van mijn 3de rit met mijn st1x ook slepend geluid gehoord.
Na enkele 100-en meters gestopt, dacht dat het spatbord een duw gekregen had achteraan.
Bij thuiskomst even gecheckt en bleek dat de bagagedrager (en dus ook het spatbord) iets omlaag gezakt waren omdat de vijs van de drager wat losgekomen was. Even aangedraaid en hopelijk morgen zonder lawaai terug op weg.
ST1X - 2017 orange
14.000km…
Plaats reactie