Tap6-pack

Plaats reactie
Lomito

Op vrijdag rij ik graag naar de Flessenwinkel in Heteren voor 6 flessen Schneider Weisse Tap6, mijn favoriete biertje dat vrijwel nergens verkrijgbaar is (wel overal Tap7 maar die haalt het niet bij de 6). Het vervoer in de Ortlieb-tas was echter niet optimaal met die rammelende flessen terwijl ik door allerlei kuilen en over boomwortels klots met de fiets.

Maar met een beetje huisvlijt, een oude doos en wat tape is dat probleem definitief opgelost. Misschien nog een handvat om mijn DHZ-kratje te dragen...

SAM_1513.JPG
SAM_1513.JPG (88.07 KiB) 3565 keer bekeken
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Nou alleen nog een racktime kliksysteem eronder..
Lomito

NickV schreef: 02 jun 2017, 16:46 Nou alleen nog een racktime kliksysteem eronder..
:lol:


Ik heb ook al eens overwogen om in de ruime winkel een kleine zithoek te maken en dat spul in situ weg te werken, maar ik ben bang dat ik de weg naar huis daarna niet gemakkelijk ga vinden. :shock:
Laatst gewijzigd door Lomito op 02 jun 2017, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Als je zonder accu gaat fietsen passen er ook wel een paar in het accu compartiment..
Lomito

NickV schreef: 02 jun 2017, 16:55 Als je zonder accu gaat fietsen passen er ook wel een paar in het accu compartiment..
:mrgreen:
Lomito

De praktijktest is geslaagd, geen rammelende flessen en geen gedoe meer om de flessen in/uit de Ortlieb-tas te halen... :ugeek:
Lomito

Het is vrijdagmiddag en dus tijd voor het vrijdagmiddag Stromer-café en voor de bevoorrading naar Heteren met de lege flessen in Tap6-pack. En aangezien ik geen last meer heb van gerammel in de tas heb ik eerst omgereden via Wageningen-Ginkelse heide-Mossel-Planken Wambuis-Heelsum om via de Rijnbrug en 46 km verder aan te komen bij de flessenwinkel.

De borrel kan beginnen! :mrgreen:
Plaats reactie