Lazer Anverz E-bike helm met (en zonder) NTA-8776 keurmerk

axeldenekamp
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2017, 20:42

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw emai en uw interesse in de Lazer Anverz. De Lazer Anverz NTA zal de 3e week maart verkrijgbaar zijn zoals het nu lijkt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Shimano

SHIMANO BENELUX B.V.
Industrieweg 24
8071 CT, Nunspeet (NL)

Tel: +31(0)341 272 300
http://www.shimano.com
eric
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 mar 2018, 22:35

Is de Lazer helm met NAT keurmerk in Belgie ondertussen al verkrijgbaar en zo ja waar?
Mag ook via webshop zijn, heb al wat gegoogled maar is wat onduidelijk of hij ondertussen ook met het keurmerk verkrijgbaar is.
Deze helm geniet mijn voorkeur owv het shield en het visier (scherm)

Mvg Eric
Ebiker
Expert
Expert
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 nov 2017, 15:37
Locatie: Huijbergen

Dit treft., heb net de "lazer anverz NTA met mips" besteld bij men dealer. Wel in NL dus weet niet of je daar wat aan hebt, het is dus wel even wachten blijkbaar, dus ik zou snel de knoop doorhakken....

Kostprijs : €200
Levertijd: 7 weken
Besteld op 20/03/2018

Reken maar uit :aq :mrgreen:



Komt uiteindelijk goed uit die levertijd, want men st2 zit toch met vertraging. Eigenlijk zorgt stromer er dus voor dat ik enkel met een goedgekeurde helm de baan op zal gaan....,? ;p zoude ze dit misschien hebben geweten daar in Zwitserland ;)
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home

Levering: 09/05/2018 :cool2:
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Tsjaa, vanmiddag ook weer eens een balletje opgegooid bij de leverancier,

Lazer Anverz NTA MIPS, zoals t nu staat leverbaar met 5 week...

Cratoni zal niet anders zijn, begint nu onderhand wel lang te duren allemaal, voor brildragers enorm vervelend, tijdens mist heb ik nu de skibril op, komen er in ieder geval geen krassen op mn eigen bril tijdens het schoonvegen van de aanslag, met de regen de komende dagen weer een leuke uitdaging... ik verlang naar een helm met vizier en NTA...... :dwarf: :dwarf:
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
RHJ
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 22 nov 2017, 21:59
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Merk SP: Stromer ST5

Het is toch wel heel opmerkelijk dat al die nieuw aangekondigde helmen van de verschillende fabrikanten allemaal met zo enorm veel vertraging leverbaar gaan worden.

De nieuwe types werden vorig jaar in de zomer voorgesteld en inmiddels zijn we meerdan een half jaar verder en liggen ze nog geen van allen in de winkel.... :aq
+STROMER- ST5
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Had de Lazer anverz in bestelling staan bij athleteshop. Al sinds 23 februari.... Geen levering gehad tot op heden. Order gecancelled. Nu bij futurumshop de AGU Urban Pedelec besteld. Is volgens AGU ook goedgekeurd NTA 8776 en heeft een vizier. Ben brildragend dus dat was wel een minimum. Goede prijs ook. https://agu.com/fietshelm-urban-speed-pedelec-grijs
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Gebruikersavatar
RHJ
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 22 nov 2017, 21:59
Locatie: Utrechtse Heuvelrug
Merk SP: Stromer ST5

Nadeel van de AGU Urban Pedelec vind ik dat het vizier niet op te klappen is.
Bijvoorbeeld de lang verwachte Commuter van Cratoni heeft dat wel maar die is er dus nog steeds niet.... :ck:
+STROMER- ST5
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Je moet toch wat en die cratoni zal wel wat meer gaan kosten dan 100 euro.
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Ok dan... AGU is ook al niet meer leverbaar voor week 21...
Spoeling wordt wel erg dun..
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Plaats reactie