Ergon GP2, spiegel?

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Remco schreef: 22 nov 2017, 19:24 Dus niet zo even snel onderweg.
Je hebt een inbussleuteltje nodig. Dat is niet zo spannend om mee te nemen, Maar als je iets zoekt dat je regelmatig "on the fly" kunt verstellen, daar zijn deze grepen inderdaad niet geschikt voor. Dan zou ik eerder kijken naar een in hoek verstelbare stuurpen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Remco
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 nov 2017, 18:20
Locatie: Gorinchem
Merk SP: Stromer ST2S

Heb ik ook overwogen, enkel ben wat sceptisch over het uiterlijk van de Es. Vind die handgrepen wat subtieler. En on the fly verstellen hoeft van mij ook niet persé. Op een gegeven moment heb je toch je ideale positie gevonden denk ik.
Sinds november in bezit van ST2S voorzien van *BodyFloat, *Ergon GP5, *Winglights, *Ergotec M88, *Ortlieb fietstas Rack-Lock 22L, *Spurcycle
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Klopt. Stop de eerste paar ritten dat inbussleuteltje in je jaszak, paar keer stellen en klaar ben je.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Remco
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 nov 2017, 18:20
Locatie: Gorinchem
Merk SP: Stromer ST2S

Stromeur schreef: 22 nov 2017, 20:21 Klopt. Stop de eerste paar ritten dat inbussleuteltje in je jaszak, paar keer stellen en klaar ben je.
Dat is zeker ook mijn idee geworden.
Sinds november in bezit van ST2S voorzien van *BodyFloat, *Ergon GP5, *Winglights, *Ergotec M88, *Ortlieb fietstas Rack-Lock 22L, *Spurcycle
guus
Pro
Pro
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:23

Ik heb een klein tasje met wat handgereedschap onder het zadel hangen. Die gewoonte resteert nog uit de tijd dat ik onondersteund fietste. Toen zat daar ook nog een binnenband bij in. Wat ik meer dan eens nodig heb gehad, was mijn imbussleutelsetje. Was het niet om een zadelklem aan te draaien dan wel voor de barends en oh wat was ik blij dat ik hem had toen ik met mijn spd-plaatjes niet meer uit de pedalen kreeg (de beelden die dat opleverde... :oops:).

Kortom:die imbussleutel heb ik het meest gebruikt.
Remco
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 nov 2017, 18:20
Locatie: Gorinchem
Merk SP: Stromer ST2S

guus schreef: 22 nov 2017, 20:42 ...en oh wat was ik blij dat ik hem had toen ik met mijn spd-plaatjes niet meer uit de pedalen kreeg (de beelden die dat opleverde... :oops:).

Kortom:die imbussleutel heb ik het meest gebruikt.
:bj

Zie het al helemaal voor me.

Maar heb al een setje in huis iig. 😊
Afbeelding
Sinds november in bezit van ST2S voorzien van *BodyFloat, *Ergon GP5, *Winglights, *Ergotec M88, *Ortlieb fietstas Rack-Lock 22L, *Spurcycle
guus
Pro
Pro
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:23

Remco schreef: 22 nov 2017, 20:53
guus schreef: 22 nov 2017, 20:42 ...en oh wat was ik blij dat ik hem had toen ik met mijn spd-plaatjes niet meer uit de pedalen kreeg (de beelden die dat opleverde... :oops:).

Kortom:die imbussleutel heb ik het meest gebruikt.
:bj

Zie het al helemaal voor me.
Goed bezig :cool2:

Laten we het zo zeggen: het veegt wat lastig je voeten met zo'n fiets aan je schoenen.
Plaats reactie