WingLights360

Gebruikersavatar
tjeerd
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 145
Lid geworden op: 11 dec 2017, 18:12
Locatie: Voorne-Putten (NL)
Merk SP: Stromer ST2 2018

Ik vind het een interessant product, maar zoals gezegd zou ik dan de standaardspiegel moeten vervangen door een andere spiegel, daar is nog wel over heen te komen. Maar wat voor mij helemaal ideaal zou zijn als het activeren van het linker- of rechterknipperlicht net zo makkelijk gaat als de knopjes voor ondersteuning. Als ik vlot rijd en een afslag moet nemen dan vind ik het nu al geen succes om mijn hand van het stuur te halen om op tijd richting aan te geven. Als dit met bijvoorbeeld je pink ook nog te bedienen is, terwijl je wel je handvat vast kan blijven houden dan zou dat ook nog acceptabel zijn voor mij.
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST2 2018 🔋983 Wh :: 🏠-🏢 22 ㎞. :: ⏱ ~40 min :: Afbeelding
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

rare vraag,is die indiegogo betrouwbaar??
Enkele nare ervaringen achter de rug met bestellingen die nooit geleverd zijn geweest,vijf keer dezelfde levering ontvangen aan max prijs.Extra invoerrechten gepaard met een ganse papierrompslomp en dure telefoontjes.
Vertrouwen een beetje kwijt met buitenlandse bestellingen.Denk dat ik even wacht tot ze in Europa verkrijgbaar zijn.
Of als iemand het risico wil nemen voor mij en een extra setje wil bijbestellen,wat uiteraard direct vergoed wordt + eventuele verzendingskosten om naar mij op te sturen.Gelieve een pb te sturen als je dit wil doen voor me,Dank U
ST3 cool White
Plaats reactie