stromerkleding

Plaats reactie
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Hallo,niet echt fietskleding gezocht ,maar kleding met logo oid die verwijst dat je stromerrijd(st)er bent.
Op het net vind ik enkele T shirts terug ,maar niet echt een adres waar men deze kan bestellen.
Zoeken naar stromer merchandise levert niet echt iets op.
Een T-shirt of sweater met een stromer erop zou ik leuk vinden.
Drukkers aanwezig hier opt forum???
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

bedankt,maar had ik ondertussen ook al gevonden.Tevens ook een mooie foto van een dame gevonden met een afbeelding van een stromer erop.Zelf laten maken misschien??zou het alvast leuk vinden om ook z'on T-shirt te dragen. :d3:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Jazeker! Zie hier een drukker! Maar helaas rotatiedruk... dus dat t-shirtje... sorry ;)
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lotte schreef: 13 okt 2018, 19:44 bedankt,maar had ik ondertussen ook al gevonden.Tevens ook een mooie foto van een dame gevonden met een afbeelding van een stromer erop.Zelf laten maken misschien??zou het alvast leuk vinden om ook z'on T-shirt te dragen. :d3:
Die shirts van Stromer zijn overigens wel van serieus goede kwaliteit. Een stel mensen hier hebben zo'n shirt gekregen van de CEO van Stromer vanwege de Stromerforum kalender die we als goede grap gemaakt hebben. Ik heb het al een aantal keren gedragen: heerlijke stretch stof!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

en kan ik ook ergens aan z'on t shirt geraken??maat xl
ST3 cool White
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Oh, sorry... Volgens mij suggereer ik in mijn bericht dat er een fiets op ons shirt staat. Het is echter een Stromer shirt zoals https://shop.qicq.nl/stromer-long-sleev ... k-man.html maar dan wit en met korte mouwen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
bArtAA
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 18
Lid geworden op: 05 dec 2018, 13:41
Locatie: Gasselte

komt er ook nog kleding ter gelegenheid van 10 jaar stromer?
Afbeelding Stromer ST3 sport XL black 983 Wh Afbeelding woon-werk 33 km enkele reis
Plaats reactie