spurcycle

Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Vandaag mijn Spurcycle fietsbel ontvangen,met een vriendelijk handgeschreven kaartje erbij,Top.
Wat een geluid voor een kleine bel,niet goedkoop,maar driedubbel zijn geld waard.
Ik klaag niet over de prijs voor een bel als een fiets 7000 kost.Mijn veiligheid is het allerbelangrijkste en die mag best wat kosten.Nu nog mijn St3 op den hof krijgen en we kunnen de baan op. :bp:
ST3 cool White
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

WP_20181012_13_34_12_Pro.jpg
WP_20181012_13_34_12_Pro.jpg (298.29 KiB) 7172 keer bekeken
Lotte schreef: 12 okt 2018, 13:49 Vandaag mijn Spurcycle fietsbel ontvangen,met een vriendelijk handgeschreven kaartje erbij,Top.
Wat een geluid voor een kleine bel,niet goedkoop,maar driedubbel zijn geld waard.
Ik klaag niet over de prijs voor een bel als een fiets 7000 kost.Mijn veiligheid is het allerbelangrijkste en die mag best wat kosten.Nu nog mijn St3 op den hof krijgen en we kunnen de baan op. :bp:
ST3 cool White
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Ik ben ook in blijde verwachting van mijn ST3.
De Spurcycle wil ik ook graag nog kopen, heb jij een deze voor een leuke prijs gevonden?
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Ook benieuwd naar winkels waar je ze het goedkoopst vindt.
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

De Spurcycle is de beste fietsbel die ik ooit op mijn fiets had. Een duidelijk en helder geluid dat enkel een doof persoon ontgaat.
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

allesstroomt schreef: 16 okt 2018, 10:07 Ook benieuwd naar winkels waar je ze het goedkoopst vindt.
De SpurCycle is geen bel van e.o.a. Aziatische grootgrutter waarbij met de prijzen gestunt kan worden vanwege de ruime marges. Het belletje is bedacht in Amerika door een vrij klein bedrijf en wordt daar ook gefabriceerd. Het is bovendien redelijk kostbaar voor NL en BE ondernemers om hem te importeren en je kunt deze bel dan ook niet op heel veel plekken kopen. (Google op SpurCycle en je vindt te meeste verkopers meteen op pagina 1.)

Gangbare prijs is zo rond de 55 a 60 euro.

Het allergoedkoopst is Alie, maar dat is allemaal plagiaat en die bellen halen halen het in kwaliteit, klank en afwerking niet bij de echte SpurCycle, al willen mensen dat wel heel graag geloven.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Neenee, ik ben een groot pleitbezorger van origineel design en zal nooit namaak kopen. Toch is er soms kleine variatie in prijs en die wil ik graag optimaal benutten.
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Ik was er voor mezelf al uit dat het niet de cheap-ass bel uit China gaat worden.
Dan maar meteen een goede bel op zo'n chique fiets monteren.
Valt toch tegen waar deze te koop is, ik wil graag een zwarte bel, deze is en duurder en op verschillende plaatsen niet te koop.
Prijs rond de €66, incl verzendkosten, bij QICO en Drumo.
Waar heb jij hem gekocht Lotte?
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Trafficleader schreef: 16 okt 2018, 18:04 Ik was er voor mezelf al uit dat het niet de cheap-ass bel uit China gaat worden.
Dan maar meteen een goede bel op zo'n chique fiets monteren.
Valt toch tegen waar deze te koop is, ik wil graag een zwarte bel, deze is en duurder en op verschillende plaatsen niet te koop.
Prijs rond de €66, incl verzendkosten, bij QICO en Drumo.
Waar heb jij hem gekocht Lotte?
Hallo, wist niet of ik namen mag plaatsen op het forum.
Mijn bel gekocht in Belgie op webshop@ginocarts.be
Even zoeken naar fietsenonderdelen- bellen,en daar staan ze dan.
Spurcycle zwart 65€ spurcycle Raw(zilver) 55€
Gratis verzending boven 50€
Geleverd na 2 dagen.
Duur ,maar zeer tevreden,mijn veiligheid mag best iets kosten.
Mvg Patrick (Lotte)
ST3 cool White
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lotte schreef: 17 okt 2018, 08:58 Hallo, wist niet of ik namen mag plaatsen op het forum.
Mag zeker, zolang het informatief is en geen poging tot reclame maken. (verschil is soms subtiel...)
Maar als antwoord op een vraag is het per definitie informatief!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie