goede (veel geluid) bel

Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Denk dat er wel meer biertjes worden genuttigd bij de ontwikkeling van een bel.
Met name het proosten op de marketingman die ze weet te positioneren voor meer dan 50 euro😀
Maar blijft een mooie bel
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

ppeter schreef: 21 sep 2018, 18:44 ontwikkelingskosten van een stromer kan ik me nog voorstellen, hoewel je dat op een gegeven moment ook niet meer moet overdrijven. de ontwikkelingskosten van een fietsbel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dat boek heb ik ook gelezen.
Heb je het boek over productie in kleine oplage ook gelezen? Of denk je dat de metalen in de juiste vorm in de natuur gevonden worden? :bu:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
ppeter
Pro
Pro
Afghanistan
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 dec 2017, 15:32

FreddyH schreef: 21 sep 2018, 19:41
ppeter schreef: 21 sep 2018, 18:44 ontwikkelingskosten van een stromer kan ik me nog voorstellen, hoewel je dat op een gegeven moment ook niet meer moet overdrijven. de ontwikkelingskosten van een fietsbel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dat boek heb ik ook gelezen.
Heb je het boek over productie in kleine oplage ook gelezen? Of denk je dat de metalen in de juiste vorm in de natuur gevonden worden? :bu:
ik ga onmiddelijk het bos in, als ik ze gevonden heb zal ik het je laten weten. :lol:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

ppeter schreef: 21 sep 2018, 16:31 ben niet op zoek naar een blije bel en al zeker geen wereldverbeteraar. een fietsbel van 50 euro heeft mijnsinziens niets te maken met uitstekende materialen gefabriceerd in de briljante USA (is inmiddels een groter ontwikkelingsland dan menig aziatisch land maar dat is weer een andere discussie) maar met goede marketing waardoor mensen bereid zijn de spurcycle te kopen. de tranen schieten in mijn broek van deze tibetaanse klankkast. ik denk dat aan materialisatie er 2 euro in de bel zit. de marketing zal per bel een tientje kosten en verder lacht de founder van deze bel zijn snikkel uit zn broek als ie er weer eentje verkoopt (had ik het maar bedacht).

heb dus via ali die nepbel gekocht, als ie niet of onvoldoende voldoet zal ik me troosten met de wetenschap dat de scholieren die met drie of vier naast elkaar rijden toch niet aan de kant gaan, al kom ik met een luchthoorn, en geniet ik van die chinese copycat. :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:
De bel wordt grotendeels manueel geassembleerd en geproduceerd. Dat is één van de redenen van de hoge kostprijs. Maar ik snap je wel, je bent één van die mensen die zelf wel een Westers loon eist maar het zelf niet wilt betalen wanneer je producten koopt. Zo'n Rockbros is gewoon pure diefstal.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
ppeter
Pro
Pro
Afghanistan
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 dec 2017, 15:32

jij hebt een bijzondere gave. je snapt mij terwijl je me nog nooit ontmoet hebt en je mening baseert op een vraag over een fietsbel. dikke duim :cool2:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

ppeter schreef: 21 sep 2018, 20:09 jij hebt een bijzondere gave. je snapt mij terwijl je me nog nooit ontmoet hebt en je mening baseert op een vraag over een fietsbel. dikke duim :cool2:
Je handelt in ieder geval op die manier
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
ppeter
Pro
Pro
Afghanistan
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 dec 2017, 15:32

omdat ik geen 50 euro voor een fietsbel wil uitgeven?
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

ppeter schreef: 21 sep 2018, 20:21 omdat ik geen 50 euro voor een fietsbel wil uitgeven?
Ja, je koopt een illegaal product (want een inbreuk is op het internationaal intellectuel recht).
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
ppeter
Pro
Pro
Afghanistan
Berichten: 47
Lid geworden op: 02 dec 2017, 15:32

👍👍👍🚴🏾‍♂️🚴🏾‍♂️🚴🏾‍♂️
Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Grappig grote mensen die ruzie maken over een fietsbel.
Eerste wereld problemen
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Gesloten