Acculader

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vind eigenlijk dat mensen mét fiets voorrang hebben op dergelijke items :mrgreen:

Die notificatie heb ik idd ook aan staan, meestal kijk ik overdag ook wel één of twee keer, maar het was gisteren vreselijk druk op mijn werk dus ik heb nauwelijks tijd gehad. Mooi dat jij hem hebt hoor, ik gun jou die extra lader absoluut, veel plezier ermee.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Kwam net een nieuw project tegen:
http://silent-charger.ch/
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Ha NickV,

we hebben dezelfde site gevonden.
Ik heb al een stel vragen afgevuurd (kickstarter-project ?; donaties voor early adopters ?; prijs-indicatie ? ; gedachte verkrijgbaarheid van deze producten ?, etc).
Het lijkt tof: precies die zaken die met de huidige opladers onhandig zijn:
- indicatie laadtoestand;
- geluidloos.
(de rest is voor mij minder zinvol)

De V-1 en X-1 worden ontwikkeld en gebouwd in Zwitserland, net als de Stromer zelf, dus er zal ook wel een Zwitsers prijskaartje aan hangen.

Zoals beloofd zal ik de verkregen antwoorden hier plaatsen; daar hebben we allemaal wat aan.

Fiets ze !
Reinout
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zeer interessant, ik ben benieuwd naar de antwoorden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedenavond allemaal,

heb keurig antwoord gekregen van Pascal (van Silent Charger).
Hun website (zie een paar mailtjes hierboven van NickV) is zeker niet meer bij.
Rond de zomervakantie moeten ze een paar design-beslissingen nemen die direct effect hebben op de prijs.
De bedoeling is dat de lader wel verkrijgbaar moet zijn medio 2018; maar dat hang natuurlijk van hun beslissingen af.

Ik heb gevraagd of ik in de loop kan worden gehouden en als er sprake is van een early-adaptor / kickstarter idee zal ik dat rap op het forum zetten.

Mij lijkt dit echt een uitkomst: een lader die het STIL doet (erg onhandig op dit moment op bureau waar we met ons drieën moeten werken) en een normale %-indicator met de laadtoestand.

Zoals beloofd houd ik jullie op de hoogte maar ik vrees dat het dus nu een tijdje stil blijft.
Mijn andere project, de verende stuurpen, loopt goed. Het apparaat is verstuurd vanuit Amerika en nu is het wachten op de pakketdienst na de douane-vertraging. Mijn bevindingen doe ik wel in een apart item.

Groetsels, Reinout
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Volgens info, dealer Geleen, zou er ook een druppellader zijn van Stromer, eerder om je batterij in conditie te houden en je hebt ruim 14 uur nodig om 'n lege accu terug te vullen, prijs om en bij de 250€.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Free2be schreef: 15 sep 2018, 11:17 Volgens info, dealer Geleen, zou er ook een druppellader zijn van Stromer, eerder om je batterij in conditie te houden en je hebt ruim 14 uur nodig om 'n lege accu terug te vullen, prijs om en bij de 250€.
Da's volgens mij de reislader.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Free2be schreef: 15 sep 2018, 11:17 Volgens info, dealer Geleen, zou er ook een druppellader zijn van Stromer, eerder om je batterij in conditie te houden en je hebt ruim 14 uur nodig om 'n lege accu terug te vullen, prijs om en bij de 250€.
14 uur. Zo lang laat je je Stromer toch niet stilstaan :lol:
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Plaats reactie