3d geprinte spatbordverlengers in 4 maten

mhoutman

Wederom een geweldig initiatief :cool2:

Nu nog een ST5 versie
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mhoutman schreef: 27 mei 2018, 21:16 Nu nog een ST5 versie
Ik denk dat jroen graag een ST5 van iemand leent om eens uitgebreid te testen :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Mooi product Jeroen en meteen besteld.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Leuke reacties :D
Nee dit past niet op de bredere spatborden van de ST5. Dus inderdaad, als iemand z'n ST5 een tijdje bij mij wil stallen :P
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Zouden ze op de ST1 passen, het lijkt mij wel het zelfde spatbord. Ze zien er wel erg netjes uit :ay
Kan die lange in sommige gevallen de grond of een stoeprand niet raken?

(Valt die lange niet om als je ze maakt of print je er een voetstukje aan?)
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Golvas

Ziet er keurig uit ! :ay
Jroen schreef: 28 mei 2018, 02:34 inderdaad, als iemand z'n ST5 een tijdje bij mij wil stallen :P
Lomito gaat die zeker een aantal weken kunnen missen ... :bj
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Tony Mb schreef: 28 mei 2018, 06:13 Zouden ze op de ST1 passen, het lijkt mij wel het zelfde spatbord. Ze zien er wel erg netjes uit :ay
Kan die lange in sommige gevallen de grond of een stoeprand niet raken?

(Valt die lange niet om als je ze maakt of print je er een voetstukje aan?)
Ik neem aan dat de ST1 wel dezelfde spatborden heeft maar ik kan je dat niet met 100% zekerheid zeggen. Zelf heb ik de ST1X.
Je zal zeker eerder wat raken maar hij komt niet helemaal tot de grond natuurlijk. Ik denk eerder bij het verplaatsen van de fiets ofzo. Gelukkig is hij wel behoorlijk sterk en ik verwacht niet dat ie zomaar afbreekt, dan moet ie echt een hele gemene tik krijgen wil dat gebeuren.
Dat printen valt niet mee inderdaad. Vele printjes zijn mislukt tot ik de juiste settings heb weten te vinden. Er wordt een dunne rand aan geprint die ik er later weer netjes vanaf haal. En dan nog gaat het wel eens mis...gisteravond nog was de rol materiaal omlaag gevallen, dwars door de printjes heen. :ck: Maar dat is uiteindelijk ook weer goed gekomen. :az
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
mhoutman

Jroen schreef: 27 mei 2018, 20:52 Ja klopt, onderste foto is de langste. Ze zijn nog niet in de regen getest...ben benieuwd naar de eerste bevindingen.
Jammer eigenlijk dat ze nog niet getest zijn. Hier een filmpje van het gepatendeerde voorspatbord van Specialized en een link naar een test (met dank aan @stromie)



https://www.velomotion.de/2017/05/test- ... ban-brose/

Ik heb inlangs net na de regen op een ST5 rijden, en het viel me op dat deze minder spray vertoonde. Misschien toch het gevolg van een ander bandenprofiel in combinatie met een breder spotbord...
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Er rijdt wel iemand rond met een prototype en die was er erg tevreden over. Maar ik zou even moeten nakijken wat die voor lengte had. Ik dacht tussen de 150 en 190 in ergens. Waar ik me meer druk om maakte was de bevestiging. Dat ik nu veel beter geworden. Maar de tijd zal het leren, ik zie bestellingen in alle maten voorbij komen en ga ook zeker om wat feedback vragen natuurlijk. Maar ja...voorlopig geen regen van betekenis....
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Ik wacht nog even af wat ze nu bij Stromer van plan zijn met mijn stromer als ik hem terugheb bestel ik er ééntje :ay
Plaats reactie