Hoef je geen jaar op te wachten, ik denk dat binnen een maand het forum bestookt wordt met ST5-ervaringen.
extra batterij op drager
Terug naar het onderwerp... in mijn hoofd is het ontwerp al zo goed als gereed:
- langwerpige koker van multiplex, waterdicht omkleed met EPDM (zwart)
- binnenzijde deels bekleed met EPDM-stroken (zodat de accu drukloos en krasvrij geplaatst kan worden)
- bevestiging op rack met stalen kikkers en EPDM-bekleding voor demping van trillingen (en bescherming rack)
- vierkante dop op achterzijde, dus accu schuift in de lengte, contactpunt naar voren gericht...
- langwerpige koker van multiplex, waterdicht omkleed met EPDM (zwart)
- binnenzijde deels bekleed met EPDM-stroken (zodat de accu drukloos en krasvrij geplaatst kan worden)
- bevestiging op rack met stalen kikkers en EPDM-bekleding voor demping van trillingen (en bescherming rack)
- vierkante dop op achterzijde, dus accu schuift in de lengte, contactpunt naar voren gericht...
Zou een "shrink wrap" geen idee zijn?Lomito schreef: ↑22 mei 2018, 14:14 Terug naar het onderwerp... in mijn hoofd is het ontwerp al zo goed als gereed:
- langwerpige koker van multiplex, waterdicht omkleed met EPDM (zwart)
- binnenzijde deels bekleed met EPDM-stroken (zodat de accu drukloos en krasvrij geplaatst kan worden)
- bevestiging op rack met stalen kikkers en EPDM-bekleding voor demping van trillingen (en bescherming rack)
- vierkante dop op achterzijde, dus accu schuift in de lengte, contactpunt naar voren gericht...
Ortlieb heeft ook tassen voor op de bagagedrager, goed geklemd (ik gebruik hem voor regenkleding, overschoenen, extra handschoenen, fietspompje, plakspullen en wat klein gereedschap.
DEZE
DEZE
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer