Winglights
Weer wat geleerd, ik wist niet dat het woord bangelijk bestond, laat staan de betekenis (die ik nog niet helemaal zeker weet). Maar ik geloof dat het positief is . . .
2 Stromer ST2s sinds september 2018; Bodyfloat, Spurcycle, Shockstop, Rokform, Winglights, Rizoma spiegel
Zijn ze makkelijk te bedienen?
Ja, Je geeft er gewoon met je vlakke hand een "klap" op.
Je kan hem met je ook met je pink aanzetten zodat je je twee handen aan het stuur kan houden.
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
-
- Veteraan
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
- Locatie: Gouda
- Merk SP: Klever N Rogue
- Km-stand: 7000
Dank, was idd vooral benieuwd naar de pinkbediening om mijn handen aan het stuur te kunnen houden.
Spiegel is geen punt, want die zou ik toch wellicht al willen vervangen door nieuwe model en met een mount op het stuur, zodat deze ook wat hoger komt. Ik merk nu dat ik echt weg moet kijken van de weg voor spiegelen.
Spiegel is geen punt, want die zou ik toch wellicht al willen vervangen door nieuwe model en met een mount op het stuur, zodat deze ook wat hoger komt. Ik merk nu dat ik echt weg moet kijken van de weg voor spiegelen.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Say no more! Ze zijn onderweg
ST2 2018 zwart 983 Wh / Kinect Seatpost / Cycl.bike knipperlichten / "Spurcycle" / Jroen 190 mm Supermasterdragon-spatbord + stabilisator / Brooks C17 zadel / Mirage Speed Pedelec spiegel / Click'r pedalen / 11-12-13 cassettehack JEUJ!!
Ik heb ze vandaag ook gekocht en erop gezet. De bediening is inderdaad heel licht en perfect met de pink te doen .
Ben eens benieuwd wat dat in de praktijk geeft.
Ben eens benieuwd wat dat in de praktijk geeft.
- Bijlagen
-
- IMG_3244.jpg (2.45 MiB) 4013 keer bekeken
Liever een Links-neutraal-Rechts schakelaar op het stuur zodat de handen aan het stuur gehouden kunnen worden, hoe ingewikkeld kan dat toch zijn? Dit lijkt mij een dom systeem waarbij links en rechts tegelijk kunnen knipperen...
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23015
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Het systeem is in die zin handig, dat de Winglight (L of R) de complete unit is, inclusief voeding. Je hebt dus nergens kabels voor voeding/bediening en geen extra knop op je stuur. Die richting-knoppen die ik van andere apparaten zoals de Cratoni Smartride en de Blinkers zijn lomp en spuuglelijk.
Die Winglights gaan alleen tegelijkertijd aan als je dat zelf doet.
Maarja, voor wat betreft liever handen aan het stuur, daar heb je wel een punt. Zo moeilijk moet het niet zijn om een nette knoppenset te onwikkelen.
Aan de andere kant: alles moet al binnen handbereik: bediening ondersteuningsniveau, grootlicht, remmen, versnellingen, bel/toeter. Je kunt nu eenmaal niet alles pal onder je duim hebben, het past gewoon niet. En dan is je "reach" met de Winglights nog best slim, aan de buitenkant van het stuur waar toch nog niks zit aan bediening.
Die Winglights gaan alleen tegelijkertijd aan als je dat zelf doet.
Maarja, voor wat betreft liever handen aan het stuur, daar heb je wel een punt. Zo moeilijk moet het niet zijn om een nette knoppenset te onwikkelen.
Aan de andere kant: alles moet al binnen handbereik: bediening ondersteuningsniveau, grootlicht, remmen, versnellingen, bel/toeter. Je kunt nu eenmaal niet alles pal onder je duim hebben, het past gewoon niet. En dan is je "reach" met de Winglights nog best slim, aan de buitenkant van het stuur waar toch nog niks zit aan bediening.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023