Winglights

Gebruikersavatar
Stroompje
Expert
Expert
Berichten: 194
Lid geworden op: 22 apr 2018, 08:53
Locatie: Twente

Weer wat geleerd, ik wist niet dat het woord bangelijk bestond, laat staan de betekenis (die ik nog niet helemaal zeker weet). Maar ik geloof dat het positief is . . . :D
2 Stromer ST2s sinds september 2018; Bodyfloat, Spurcycle, Shockstop, Rokform, Winglights, Rizoma spiegel
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Synoniem: geweldig. Maar ik denk dat 'het Engelse 'awesome' er dichter bij aanleunt.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

Zijn ze makkelijk te bedienen?

Ja, Je geeft er gewoon met je vlakke hand een "klap" op.
Je kan hem met je ook met je pink aanzetten zodat je je twee handen aan het stuur kan houden.
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Dank, was idd vooral benieuwd naar de pinkbediening om mijn handen aan het stuur te kunnen houden.
Spiegel is geen punt, want die zou ik toch wellicht al willen vervangen door nieuwe model en met een mount op het stuur, zodat deze ook wat hoger komt. Ik merk nu dat ik echt weg moet kijken van de weg voor spiegelen.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
PIPOOO
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 120
Lid geworden op: 14 dec 2017, 08:36

Nog een vraagje over de Winglights. Zijn deze ook goed te zien voor achteropkomend verkeer?

Bvd en groet,
Bert.
Laatst gewijzigd door PIPOOO op 12 jun 2018, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Broezer
Pro
Pro
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 jan 2018, 23:44

Louis_ST2 schreef: 25 mei 2018, 09:41
Zijn ze makkelijk te bedienen?

Ja, Je geeft er gewoon met je vlakke hand een "klap" op.
Je kan hem met je ook met je pink aanzetten zodat je je twee handen aan het stuur kan houden.
Say no more! Ze zijn onderweg :cool2:
ST2 2018 zwart 983 Wh / Kinect Seatpost / Cycl.bike knipperlichten / "Spurcycle" / Jroen 190 mm Supermasterdragon-spatbord + stabilisator / Brooks C17 zadel / Mirage Speed Pedelec spiegel / Click'r pedalen / 11-12-13 cassettehack JEUJ!!
buco

Ik heb ze vandaag ook gekocht en erop gezet. De bediening is inderdaad heel licht en perfect met de pink te doen :ay.

Ben eens benieuwd wat dat in de praktijk geeft.
Bijlagen
IMG_3244.jpg
IMG_3244.jpg (2.45 MiB) 3885 keer bekeken
Lomito

Liever een Links-neutraal-Rechts schakelaar op het stuur zodat de handen aan het stuur gehouden kunnen worden, hoe ingewikkeld kan dat toch zijn? Dit lijkt mij een dom systeem waarbij links en rechts tegelijk kunnen knipperen...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het systeem is in die zin handig, dat de Winglight (L of R) de complete unit is, inclusief voeding. Je hebt dus nergens kabels voor voeding/bediening en geen extra knop op je stuur. Die richting-knoppen die ik van andere apparaten zoals de Cratoni Smartride en de Blinkers zijn lomp en spuuglelijk.

Die Winglights gaan alleen tegelijkertijd aan als je dat zelf doet.

Maarja, voor wat betreft liever handen aan het stuur, daar heb je wel een punt. Zo moeilijk moet het niet zijn om een nette knoppenset te onwikkelen.

Aan de andere kant: alles moet al binnen handbereik: bediening ondersteuningsniveau, grootlicht, remmen, versnellingen, bel/toeter. Je kunt nu eenmaal niet alles pal onder je duim hebben, het past gewoon niet. En dan is je "reach" met de Winglights nog best slim, aan de buitenkant van het stuur waar toch nog niks zit aan bediening.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 20 jun 2018, 22:02 Dit lijkt mij een dom systeem waarbij links en rechts tegelijk kunnen knipperen...
Nu kun je ook gevarenlicht aanzetten :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie