Groepsinitatief: zelf Supernova M99 PRO op Stromer monteren

thijser
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 feb 2018, 21:40
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12500

FreddyH schreef: 25 okt 2018, 22:15
Ah, sh!t. Net nu je die lamp steeds harder nodig hebt :bc
Ik heb ook lang gewacht op mijn lamp, in januari of begin februari heb ik de knoop doorgehakt dat ik de bouwlamp wilde gaan monteren, heeft nog tot mei of zo geduurd voordat ik hem daadwerkelijk in huis had (voor een goede prijs dan, voor 450 Euro waren ze wel verkrijgbaar).
Ja echt balen idd... En de lamp is nu echt nergens verkrijgbaar hopelijk heeft supernova snel weer een nieuwe batch zodat ik er nog wat aan heb deze herfst/winter
ST2 ~ BodyFloat ~ Ortlieb Commuter
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Wat is dat toch met fabrikanten? Levertijden zijn idioot, net alleen bij fietsen en lampen, maar ook bij matrassen en helmen... wat gaat er mis in Nederland?
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Polling schreef: 25 okt 2018, 23:01 Wat is dat toch met fabrikanten? Levertijden zijn idioot, net alleen bij fietsen en lampen, maar ook bij matrassen en helmen... wat gaat er mis in Nederland?
Omdat veel bedrijven gerund door boekhouders en niet meer door ondernemers.
Boekhouders willen geen voorraad, want voorraad is dood kapitaal.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

thijser schreef: 25 okt 2018, 22:23
FreddyH schreef: 25 okt 2018, 22:15
Ah, sh!t. Net nu je die lamp steeds harder nodig hebt :bc
Ik heb ook lang gewacht op mijn lamp, in januari of begin februari heb ik de knoop doorgehakt dat ik de bouwlamp wilde gaan monteren, heeft nog tot mei of zo geduurd voordat ik hem daadwerkelijk in huis had (voor een goede prijs dan, voor 450 Euro waren ze wel verkrijgbaar).
Ja echt balen idd... En de lamp is nu echt nergens verkrijgbaar hopelijk heeft supernova snel weer een nieuwe batch zodat ik er nog wat aan heb deze herfst/winter
Wat enorm balen zeg!

Je hebt je geld dus wil terug van de defecte lamp. Dat gaat ook niet altijd vanzelf bij internet aankopen.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
thijser
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 feb 2018, 21:40
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12500

Elsje schreef: 26 okt 2018, 20:57 Wat enorm balen zeg!

Je hebt je geld dus wil terug van de defecte lamp. Dat gaat ook niet altijd vanzelf bij internet aankopen.
Ja, mijn geduld wordt wel op de proef gesteld 😅

Ik heb inderdaad wel netjes mijn geld terug gekregen gelukkig.
ST2 ~ BodyFloat ~ Ortlieb Commuter
Gebruikersavatar
SnowBeast
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 nov 2018, 20:45

Hallo Elsje,

Bedankt voor je post.
Heb heel dit topic al een paar keer doorgenomen. Qua de- en hermonteren heb ik geen angst, want ik heb denk ik toch twee rechtse handjes, maar elektronika … Oehoe … dat is zoals in bed kruipen met een cobraslang. Ken er niets van en snap er ook niets van. 40 jaar geleden al wel gehoord van Ampère, Volt en James Watt, maar dat is meer Wiki dan kennis van zaken.
Verre van zelfs.
Ik hoopte op dit forum genoeg plaatjes te vinden om een dummy-proof (in mijn geval is dat zelfs idiot-proof) copy-paste sequentie te volgen, maar dat voelt zo niet aan. Naar mijn bescheiden mening komt daar meer bij zien en moet je wel weten qua elektriciteit wat belangrijk is, en dat snap nou net niet. Langs geen kanten. Te "idiot"...
Waar tak je bvb minstens 24V af (welke kabel, etc)

Heb dit week-end apetrots succesvol winterbanden op m'n ST2 gezet(Continental Top Winter Contact Premium II), vorige week ook al remkussens die als gek slijten (3 maand en ze zijn op).
Dan mijn fietsje in een carwash box gaan kuisen, en jawel .. er is water op mijn controller plaat gekomen omdat mijn batterij deksel niet nauwgezet sluit (was al vanaf in het begin zo).

Is nu bij de fietsenmaker en hopelijk hersteld hij dat onder garantie. Pffff. Dus ja, aan elektronika gaan prutsen … in mijn geval is dat letterlijk prutsen.

Zal het nog eens doornemen, maar liever had ik ieamnd die me fysisch kan bijstaan.
Allezins grote proficiat voor je baanbrekend werk.
Greetz
SnowBeast
Succes is not final, Failure is not fatal, it is the Courage to continue that counts (Winston Churchill) :bu:
M99 Pro-Continental Contact+City(zomerband)-Magura 7.R Race-Beryl Burner Brake-Spurcycle "Tibetan Gong"
Golvas

SnowBeast schreef: 24 nov 2018, 12:57 Dan mijn fietsje in een carwash box gaan kuisen
Geen goed idee, die hoge druk ! ... :bu:

WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

SnowBeast schreef: 24 nov 2018, 12:57 Hallo Elsje,

Bedankt voor je post.
Heb heel dit topic al een paar keer doorgenomen. Qua de- en hermonteren heb ik geen angst, want ik heb denk ik toch twee rechtse handjes, maar elektronika … Oehoe … dat is zoals in bed kruipen met een cobraslang. Ken er niets van en snap er ook niets van. 40 jaar geleden al wel gehoord van Ampère, Volt en James Watt, maar dat is meer Wiki dan kennis van zaken.
Verre van zelfs.
Ik hoopte op dit forum genoeg plaatjes te vinden om een dummy-proof (in mijn geval is dat zelfs idiot-proof) copy-paste sequentie te volgen, maar dat voelt zo niet aan. Naar mijn bescheiden mening komt daar meer bij zien en moet je wel weten qua elektriciteit wat belangrijk is, en dat snap nou net niet. Langs geen kanten. Te "idiot"...
Waar tak je bvb minstens 24V af (welke kabel, etc)

Heb dit week-end apetrots succesvol winterbanden op m'n ST2 gezet(Continental Top Winter Contact Premium II), vorige week ook al remkussens die als gek slijten (3 maand en ze zijn op).
Dan mijn fietsje in een carwash box gaan kuisen, en jawel .. er is water op mijn controller plaat gekomen omdat mijn batterij deksel niet nauwgezet sluit (was al vanaf in het begin zo).

Is nu bij de fietsenmaker en hopelijk hersteld hij dat onder garantie. Pffff. Dus ja, aan elektronika gaan prutsen … in mijn geval is dat letterlijk prutsen.

Zal het nog eens doornemen, maar liever had ik ieamnd die me fysisch kan bijstaan.
Allezins grote proficiat voor je baanbrekend werk.
Greetz
SnowBeast
Nou SnowBeast, het zal toch geen hogere wiskunde zijn? wil je best ondersteunen waar mogelijk :bc
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

SnowBeast schreef: 24 nov 2018, 12:57 Heb dit week-end apetrots succesvol winterbanden op m'n ST2 gezet(Continental Top Winter Contact Premium II), vorige week ook al remkussens die als gek slijten (3 maand en ze zijn op).
Volgens mij is de rem dan niet goed uitgelijnd en loopt die mogelijk aan.

Zelf heb ik 6.500 km er op zitten en de schijven zijn nog steeds prima.

Ik zou zeker na het wisselen van de banden even binnenrijden bij de dealer om dit na te zien.
Golvas

SnowBeast schreef: 24 nov 2018, 12:57 remkussens die als gek slijten (3 maand en ze zijn op).
Je klaagt maar het gebruik wordt niet toegelicht ?
rvaneijk schreef: 24 nov 2018, 17:57 heb ik 6.500 km er op zitten en de schijven zijn nog steeds prima.
Schijven kunnen nog steeds prima zijn als de remblokjes compleet versleten zijn, dat is perfect mogelijk.
Plaats reactie