Giro Bexley MIPS

Van fietsbel a één euro tot super de luxe navigatiesysteem. Pimp jouw Stromer.
Polling
Expert
Expert

Re: Giro Bexley MIPS

Bericht door Polling » 02 aug 2018, 06:41

mhoutman schreef:
02 aug 2018, 00:25
Polling schreef:
01 aug 2018, 14:34
Heb je ook de grijze Bexley?
Zwarte Camden en Bexley

https://www.stromerforum.nl/viewtopic.p ... =30#p28922
Dat de zwarte geen reflectie heeft, was al duidelijk. Mijn grijze lijkt wel wit als er licht op schijnt, terwijl het overdag bij gewoon licht, echt grijs is. Hij valt dus in het donker wel extra op als er licht op schijnt. Ik kan zelf mijn filmpje niet terugzien als ik erop klik, jullie wel?
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer

mhoutman

Bericht door mhoutman » 02 aug 2018, 08:27

Het zou m.i. wel heel vreemd zijn als Giro een helm uitbrengt waarbij de ene kleur wel en de andere kleur geen bepaalde eigenschap (lees: reflectie) heeft.

Nogmaals geen van de Bexley of Camden helmen heeft materialen die refecterend zijn. Dat de achtervlakken op zowel de witte als platinum kleuren meer licht uitstralen heeft te maken met de kleur van de achtervlakken (licht) t.o.v. het donkere achtervlak op de zwarte helm :)

Kijk je nu naar de MET GranCorso dan is de gehele onderkant (rondom) gemaakt van reflecterend materiaal. Is dat beter dan de Giro ? Geen idee want dat zal per situatie afhangen. De drie ledjes in de zwarte Giro stralen inderdaad niet echt fel maar ik heb de helm ook niet om die reden gekocht. Dat was puur om vorm en functie :ay
Laatst gewijzigd door mhoutman op 03 aug 2018, 02:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Ericske
Rookie
Rookie

Bericht door Ericske » 02 aug 2018, 15:20

mhoutman schreef:
02 aug 2018, 00:29

Synthetisch godzijdank anders gaat het een geheel eigen leven leiden :mrgreen:
Mooi nieuws, bedankt voor de reply... :ay Schitterende helmen, zeker de Bexley :cool2:

Plaats reactie