OMNI App niet in App Store?

Plaats reactie
muzikant
Pro
Pro
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 jun 2017, 18:55

op mijn iphone kreeg in een melding dat er een update is voor de stomer omni,
maar wanneer ik deze probeer up te daten geeft hij aan "dit is niet meer beschikbaar,
wanneer ik in de app store ga en in de zoek functie ga en stromer omni intik krijg ik nu NIETS GEVONDEN voor stomer omni,
hoe kan ik de stromer omni updaten?
dank bij voorbaat,
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Vraag afgesplitst naar een eigen topic.

Ik zag op Facebook dezelfde vraag voorbij komen van een ander forumlid. Hij had de OMNI App gisteren geupdate, app startte een dag later niet meer op, app verwijderd met de intentie om deze opnieuw te installeren en daarna kon hij de app ook niet meer vinden.

In de Google Play Store staat de OMNI app nog wel zag ik.

Mijn idee: foutje in de nieuwste versie van de app en direct door Stromer uit de App Store gehaald zonder de oude versie ervoor in de plaats te zetten. Als de app er morgen niet opnieuw in staat, dan zou ik je dealer vragen wat er aan de hand is. (Of je belt/mailt Stromer rechtstreeks.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Alex.slaets
Expert
Expert
Berichten: 237
Lid geworden op: 18 jun 2017, 18:01
Locatie: B-2800 Mechelen

Yep de app is weg uit de Apple store.
ST2 983WH 2x25km woon-werk
Gebruikersavatar
MRIG
Runner-up
Runner-up
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 mei 2017, 21:17

ik heb intussen een handmatige update gedaan, wat ik lees in de store van mijn iphone is dat er nu uitgebreide statistieken worden gemaakt, maar die zie ik nog niet, komt misschien als ik een ritje heb gemaakt???
in elk geval bedankt voor het melden van de update
stromer ST1X 20" wit | 814Wh | bodyfloat Kinekt seat post 2.0 31.6 MM | handvatten Ergon GP2 L
Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Inmiddels doet die het bij mij weer...helaas niet meer de ge-update versie, maar goed we kunnen de fiets weer tunen 😜😜
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Witte
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 jul 2017, 20:01
Merk SP: Stromer

Wie heeft de nieuwe Omni app al gedownload? Het schijnt een beta-versie te zijn?
I cycle myself an accident :bj
ST2 White 2016 :cool2:
ST7 Gold 2023 :d3:
Remco
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 nov 2017, 18:20
Locatie: Gorinchem
Merk SP: Stromer ST2S

Witte schreef: 25 nov 2017, 10:24 Wie heeft de nieuwe Omni app al gedownload? Het schijnt een beta-versie te zijn?
Ik heb geupdate, maar er is niks anders aan qua uiterlijk. Wat ik ook gelezen heb hier, is dat het de oude versie weer is, vanwege problemen in de nieuwe.
Sinds november in bezit van ST2S voorzien van *BodyFloat, *Ergon GP5, *Winglights, *Ergotec M88, *Ortlieb fietstas Rack-Lock 22L, *Spurcycle
JoopS
Pro
Pro
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 jun 2017, 09:54
Locatie: Altena

Zojuist een update van de omni app via de App Store binnen gehaald. Op de telefoon dus.
General improvement and fixes.
Stromer St2
Plaats reactie