ACCU status

Plaats reactie
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

Elke accu heeft zijn levenscyclus en met het aantal her-ladingen neemt gaandeweg ook de capaciteit van de accu af.
(dit jaar nog mijn iPhone accu laten vervangen; na 2 jaa nog maar 85% capaciteit resterend)

Ik meen dat ik minder kilometers kan maken op Stromer en vrees dat mijn accu aan het minderen zijn ( hoewel dat ook aan de buitentemperatuur zou kunnen liggen , maar toch)

Kan de Stromer dealer de accu doorlichten en de resterende oplaad capaciteit van accu zien ?

Ik hoor graag terug
Groet Peter
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Een dealer kan via het Stromer Portal een aantal waarden van je batterij uitlezen, zie dit topic (3e pagina).
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

THX Golvas

Ik zal een bij wat dealers informeren of ze die mogelijkheid hebben.
Qicq is in de buurt, maar de mannen uit Herveld zijn de leverancier

gr Peter
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik principe kan alleen de dealer dit waar jouw Stromer op dit moment staat ingeschreven. Herveld dus. Maar je hoeft er niet fysiek voor bij ze langs. Gewoon even bellen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie