Ik heb de fiets ontvangen op zaterdag 13 oktober 2018
In de app is nog steeds geen verbetering helaas
Ik heb de fiets ontvangen op zaterdag 13 oktober 2018
Stromer zal wel aan het testen zijn of ze je bike kunnen bereiken. Prima zaak lijkt me. Hopelijk wordt het snel opgelost!Stromer9000 schreef: ↑17 okt 2018, 23:07 Gisteren heeft m’n FM contact opgenomen met Stromer om het probleem te verhelpen. Mijn fiets moest de hele dag ‘aan’ staan (buiten) maar tot op het moment van dit schrijven nog geen veranderingen waargenomen.
Het bijzondere is inderdaad dat onze beide fietsen vergelijkbare, maar niet dezelfde app. problemen hebben. Dat maakt het naast een app software problem wellicht ook nog een issue met de hardware van de fietsen (die weliswaar hetzelfde zou moeten zijn . . . ).Stromeur schreef: ↑17 okt 2018, 19:50 Oude gegevens van de eerdere bikes moet Stromer gewoon verwijderen (en dat zullen ze ook wel doen).
De OMNI peilt periodiek de locatie, niet real time. Mijn Stromer stond volgens de OMNI regelmatig bij de Jumbo waar ik langs reed naar mijn werk een km verderop.
De verbinding tussen de Stromer OMNI en de app is soms wel wat nukkig. Dit kan uiteenlopende oorzaken hebben en zal dus per geval door de dealer/Stromer moeten worden bekeken.
Het lijkt me geen probleem van alle nieuw geleverde Stromers want dan zou het hier veel harder klachten regenen en kwam overal dezelfde root cause uit naar boven, dat is allebei (vooralsnog) niet het geval.
Waarom? Ik zou eerst afwachten wat Stromer identificeert als root-cause alvorens er zelf de hardware bij te betrekken.
Stromeur,
Maar daarnaast verzin je er gelijk nog een potentiele oorzaak bij. Allemaal leuk, maar compleet uit de lucht gegrepen. Dat is denk ik waar Stromeur op reageerde.