De grote Stromer koplampen-test

Golvas

mhoutman schreef: 09 sep 2018, 18:31 jammer dat er geen ST2 MY 18 met de Supernova M99 Mini bijzat.
Klopt, maar ik heb onthouden uit de keurige verslaggeving dat die test nog op de agenda staat :
FreddyH schreef: 09 sep 2018, 15:01 Overigens was het voor de volledigheid jammer dat er geen ST2-2018 aanwezig was, daar was ik ook erg benieuwd naar... Maar ik denk dat we de test sowieso een keer moeten overdoen, een keer met een correct functionerende ST3 lamp en dan ook met een ST2-2018 erbij.
:ay
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mhoutman schreef: 09 sep 2018, 18:31 Vooral de lichtbundel van de eerste is erg uitgebalanceerd maar dat is eigenlijk bij alle Supernova lampen zo.
Dat is ook wat ik verwacht: mooier licht maar geen high-beam... Maar ik had het graag op foto vastgelegd :bh:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 09 sep 2018, 18:39 Klopt, maar ik heb onthouden uit de keurige verslaggeving dat die test nog op de agenda staat :
Jep. Wij offeren ons wel weer een keer op om bij de Hemel af te spreken. Bah, vervelend zeg... Moeten we zeker weer bier drinken en net doen alsof het gezellig is met van die SP enthousiastelingen :d3:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

mhoutman schreef: 09 sep 2018, 18:31 Leuke testen idd jammer dat er geen ST2 MY 18 met de Supernova M99 Mini bijzat.
Gelukkig blijft er altijd wat te zeuren over..

Initiatieven zoals deze staan of vallen bij de bereidheid van forummers om hun fietsen en hun tijd beschikbaar te stellen, om energie te steken in de organisatie ervan, om de kar te willen trekken en initiatief te tonen, en om nog meer tijd te steken in de foto's en de verslaglegging. Ik zou dolgraag ook de andere koplampjes in een test terug willen zien, maar dan moet er wel iemand aansluiten met een Stromer/SP waar die op zit.

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat gratis ergens heel veel tijd en energie in steken erg makkelijk for granted wordt genomen. Dat is niet altijd even leuk. Maar ik vind het dus mooi wél leuk dat er in Herveld een dealer zit (Dikkenberg) die zomaar een 7k Stromer in het holst van de nacht beschikbaar stelt aan de buurman, dat het Lomito altijd weer lukt om de kudde bij elkaar te krijgen voor een meeting waarbij het nuttige met het aangename wordt verenigd, dat we Reinout-ST3 hebben die vanuit de zandbak mee wil kijken (ook al ging het even niet), dat geregeld wordt dat JJJ vanuit zijn ziekenhuisbed thuis na een akelig ongeval ook van de partij kan zijn, dat nieuwe forummers Barry en Pimsky graag aansluiten en warm worden onthaald, dat Marco Verkerk en Lous_ST2 altijd weer als stille kracht van de partij zijn en dat FreddyH zijn fotografie-materiaal en -ervaring wil inzetten, allemaal om deze community met meer dan 16.000 meelezers een leuk en zinnig verhaal te lezen geven.

Dank jullie wel voor alle positiviteit (én ongezouten kritiek) die jullie het forum brengen. Daar krijg ik echt bakken energie van :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Ik sluit me helemaal aan bij stromeur! Wat een geweldig verslag. Zo behulpzaam voor iedereen. Een nieuwe mijlpaal voor ons forum! Super gedaan mannen!! :ba
Golvas

FreddyH schreef: 09 sep 2018, 18:54 Moeten we zeker weer bier drinken en net doen alsof het gezellig is met van die SP enthousiastelingen
Ik voel met je mee ! ... Leve fit, quod bene fertur, onus (of zoiets ?) ... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Pieter schreef: 09 sep 2018, 19:05 Ik sluit me helemaal aan bij stromeur! Wat een geweldig verslag. Zo behulpzaam voor iedereen. Een nieuwe mijlpaal voor ons forum! Super gedaan mannen!! :ba
+1 !!
Lomito

Stromeur schreef: 09 sep 2018, 19:01 ...Maar ik vind het dus mooi wél leuk dat er in Herveld een dealer zit (Dikkenberg) die zomaar een 7k Stromer in het holst van de nacht beschikbaar stelt aan de buurman...
ST1x-2018 5,5K, ST3 7K en ST5 9,5K, samen 22K :ai
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik dacht jouw ST5, en ik dacht nog bij het zien van de foto: van wie is die Sand ST1 X nou? Bedank ze hartelijk voor de service, echt heel erg tof van ze.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
harmroest
Expert
Expert
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 mar 2018, 06:17
Locatie: Eemnes

Heel leuk om te lezen en de resultaten te zien! Heel mooi neergezet, helaas bevestigd dit mijn ervaring qua verlichting met mijn St2 2017. Eigenlijk om te huilen :bh: maar met de bijzetlamp kom ik zelf inderdaad een heel eind.
🇳🇱 Stromer ST2 20inch model 2017 April 2019 13000+Km 🔋 Li-ion ±1kWh 🚲
Plaats reactie