Stromer dataplan
Geplaatst: 01 aug 2018, 10:53
Ik had (zie ook andere draadje) problemen met updaten van gegevens in de My Stromer app, en sinds vorige week ook af en toe een foutmelding op de display.
Gisteren even bij het Stromer Atellier in Antwerpen binnen geweest waar een technicus van Stromer me vertelde dat er momenteel problemen zijn omdat sommige Stromers over hun datalimiet zitten. Stromer zoekt een oplossing (moeten een ander dataplan afsluiten) maar tot die tijd zal dit af en toe gebeuren.
Foutmelding is niet ernstig en kan genegeerd worden, alles werkt verder prima.
Gisteren even bij het Stromer Atellier in Antwerpen binnen geweest waar een technicus van Stromer me vertelde dat er momenteel problemen zijn omdat sommige Stromers over hun datalimiet zitten. Stromer zoekt een oplossing (moeten een ander dataplan afsluiten) maar tot die tijd zal dit af en toe gebeuren.
Foutmelding is niet ernstig en kan genegeerd worden, alles werkt verder prima.