Ik had (zie ook andere draadje) problemen met updaten van gegevens in de My Stromer app, en sinds vorige week ook af en toe een foutmelding op de display.
Gisteren even bij het Stromer Atellier in Antwerpen binnen geweest waar een technicus van Stromer me vertelde dat er momenteel problemen zijn omdat sommige Stromers over hun datalimiet zitten. Stromer zoekt een oplossing (moeten een ander dataplan afsluiten) maar tot die tijd zal dit af en toe gebeuren.
Foutmelding is niet ernstig en kan genegeerd worden, alles werkt verder prima.
Stromer dataplan
-
- Expert
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 18 jun 2018, 21:44
Stromer St2 2018. 5 maal per week Antwerpen<>Mechelen
https://www.strava.com/athletes/bvandijk68
https://www.strava.com/athletes/bvandijk68
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22955
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Welke foutmelding is dit precies? Dan kan ik hem opnemen in de lijst en weten anderen ook dat het dus hier om gaat.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
-
- Expert
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 18 jun 2018, 21:44
Ja, snap ik, maar de fiets is gereset en ik kan de foutmelding niet meer terugvinden (toch?). Als hij weer verschijnt zal ik het hier melden.
Stromer St2 2018. 5 maal per week Antwerpen<>Mechelen
https://www.strava.com/athletes/bvandijk68
https://www.strava.com/athletes/bvandijk68