Krijg batterij niet teruggeplaatst

Plaats reactie
FBST1X
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jul 2018, 10:48
Locatie: Breda
Merk SP: Stromer ST2LE
Km-stand: 305

Hoi,
Ik ben Frank Beekman en heb sinds begin juli een ST1X. Ik heb, voor ik op vakantie ging de accu uit de fiets gehaald. Nu ben ik terug van vakantie en wil weer gebruik gaan maken van m’n stromer. Nu krijg ik de accu niet terug! De accu zit goed in d fiets, het klepje gaat dicht maar de sleutel krijg ik er niet uit. Ook de klep blijft open gaan. Je zult altijd zien dat op dit soort momenten de dealer van de fiets ook dicht is dus ik denk ik vraag het even via deze weg. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!
Stromer Newbee

Naar wat ik hier meestal lees (en ook al hoorde van mijn dealer toen ik mijn fiets afhaalde) is dat je het sleuteltje toch met enige kracht mag/kan terugdraaien.
Gebeurt blijkbaar regelmatig dat sleuteltje net iets te ver wordt gedraaid en dan wat vast komt te zitten.

Ik draai sleuteltje altijd héél traag open zodat ik kan stoppen met draaien/duwen vanaf het moment dat de batterij uitgeduwd wordt. Mijn sleuteltje zat nog nooit vast.


(zie ook zoekfunctie: 'Sleuteltje vast' Dan krijg je genoeg berichten met oplossingen of mensen met zelfde probleem :mrgreen: )
FBST1X
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jul 2018, 10:48
Locatie: Breda
Merk SP: Stromer ST2LE
Km-stand: 305

Beste newbee,
Het is gelukt, Bedankt voor je hulp!
Mvg
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromer Newbee schreef: 30 jul 2018, 11:15 Naar wat ik hier meestal lees (en ook al hoorde van mijn dealer toen ik mijn fiets afhaalde) is dat je het sleuteltje toch met enige kracht mag/kan terugdraaien.
Vrij vertaald: als het niet lukt dan gebruik je niet genoeg geweld :ai :shock: :ck:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Stromer Newbee

FreddyH schreef: 30 jul 2018, 15:21
Stromer Newbee schreef: 30 jul 2018, 11:15 Naar wat ik hier meestal lees (en ook al hoorde van mijn dealer toen ik mijn fiets afhaalde) is dat je het sleuteltje toch met enige kracht mag/kan terugdraaien.
Vrij vertaald: als het niet lukt dan gebruik je niet genoeg geweld :ai :shock: :ck:
Dat zegt m'n vrouw ook wel eens... :mrgreen:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ehhm... in welke situatie zegt ze dat?!? :ai :av
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

FreddyH schreef: 30 jul 2018, 15:21 Vrij vertaald: als het niet lukt dan gebruik je niet genoeg geweld :ai :shock: :ck:
Geen geweld, maar wat wij in de chemische productienijverheid een 'technische tik' noemen.
Scheldelaan-Stromer
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

:bj

Mijn vader had het in de elektrotechniek altijd over de "klop en douw-test". Succes gegarandeerd.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie