OMNI App op GSM overzetten naar nieuwe eigenaar

Plaats reactie
Flitser01
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jul 2018, 23:36
Locatie: Zandhoven
Merk SP: Stromer St2
Km-stand: 4500

Ik ben volop in afwachting van mijn st 2 tweedehands
Maar in de handleiding ben ik op zoek naar de overzet van eigenaar en dit vind ik niet terug .
Hoe moet de eigenaar uit de fiets en ik als nieuwe in erin ?
Mvg
Golvas

Heb je al eens contact opgenomen met de dealer die deze fiets afleverde (en dus het "oude" account liet aanmaken) ? ... hij kan je daarmee helpen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Flitser01 schreef: 29 jul 2018, 13:34 Hoe moet de eigenaar uit de fiets en ik als nieuwe in erin ?
Wat Golvas zegt. Dit kan alleen de dealer doen waarbij de Stromer oorspronkelijk is aangeschaft. (Logisch ook, want anders zou de OMNI van een gestolen Stromer ook zo kunnen worden overgezet naar een andere "eigenaar", waardoor anti-diefstal mogelijkheden waardeloos worden.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Flitser01
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 15
Lid geworden op: 25 jul 2018, 23:36
Locatie: Zandhoven
Merk SP: Stromer St2
Km-stand: 4500

Bedankt voor de info
Kheb het doorgestuurd naar de verkoper en hij ging er mee naar de daeler voor hij de fiets afleverd
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Perfect.

De dealer zal wel enkele gegevens van je nodig hebben, dus het handigst is om even live contact te hebben met de dealer als de Stromer aan je wordt overgedragen. Jullie hoeven er niet fysiek voor langs de dealer, en de Stromer ook niet.

Ik heb eind vorig jaar mijn ST1 X doorverkocht. Ik heb de dealer op de dag van verkoop gebeld, de nieuwe eigenaar aan de telefoon gegeven en de dealer heeft de Stromer direct in de Stromer Portal omgezet. De nieuwe eigenaar had dus meteen de ST1 X en zijn OMNI App met elkaar verbonden. Wel zo fijn om dat geregeld te hebben voordat je 'm meeneemt. Het is maar een paar minuten werk.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie