Motie verlichting op St1x en ST2

Voor (elektro)technische vragen, fietsonderhoud en -onderdelen.
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Re: Motie verlichting op St1x en ST2

Bericht door Stromeur » 14 jun 2018, 22:01

boot77 schreef:
09 jun 2018, 00:00
Het gaat er mij om dat we een signaal afgeven dat stromer een behoorlijke praktische ontwerp fout maakt.
Alle verlichting op de Stromers voldoet aan de eisen die de EU er op dat moment aan stelde. Van een ontwerpfout is dus geen sprake.

Wel vind ik dat we van Stromer, als merk dat zichzelf in het high-end segment positioneert, mogen vragen om eindgebruikers de mogelijkheid te bieden om de verlichting optioneel en tegen bijbetaling te upgraden. Maar zoals Elsje volgens mij heel goed inschat, zal daaraan een stevig prijskaartje hangen, en dan zijn mensen weer niet bereid om het te betalen.

Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten gaat 'm sowieso niet worden bij Stromer. (En dat is wat mij betreft terecht.) Een motie heeft alleen kans van slagen wanneer er reële eisen worden gesteld.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Plaats reactie