Motie verlichting op St1x en ST2

boot77
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 mar 2018, 18:22
Merk SP: Stromer
Km-stand: 10k

Waar kan ik de motie tekenen? Laten we een vuist maken als gebruikers en dealers!Ik moet straks kilometers door een bos met m'n kaarsje.
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Wat zou jij over hebben voor een upgrade van alleen de koplamp?

Ik ben bezig met een upgrade naar een M99 PRO. Ik doe het zelf gaat ruim 400 euro kosten. Ik denk dat bij Stromer de upgrade eerder in de richting van 750 zal gaan. Met remlicht eerder richting 1000.

Is dat het jou waard?
Laatst gewijzigd door Elsje op 08 jun 2018, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

En we hebben nog steeds het plan om een knutselmiddag te organiseren waar we gezamenlijk de ombouw kunnen doen.

De schema's zijn er, er zijn een paar mensen die ervaring hebben met monteren van de M99 Pro dus het boodschappen lijstje is ook duidelijk...

Het enige wat je eventueel tegen kan houden: garantie en of je het ziet zitten om onder begeleiding de ombouw te doen (of sommige stukken door een ander te laten doen)
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
buco

FreddyH schreef: 08 jun 2018, 07:03 En we hebben nog steeds het plan om een knutselmiddag te organiseren waar we gezamenlijk de ombouw kunnen doen.
Is er ergens een topic over? Als het niet te ver is, ben ik best geïnteresseerd.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Er is nog geen plaats of datum bepaald. Topic is er uiteraard: http://stromerforum.nl/viewtopic.php?t=1115
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
boot77
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 mar 2018, 18:22
Merk SP: Stromer
Km-stand: 10k

Elsje schreef: 08 jun 2018, 06:56
boot77 schreef: 07 jun 2018, 23:07 Waar kan ik de motie tekenen? Laten we een vuist maken als gebruikers en dealers!Ik moet straks kilometers door een bos met m'n kaarsje.
Wat zou jij over hebben voor een upgrade van alleen de koplamp?

Ik ben bezig met een upgrade naar een M99 PRO. Ik doe het zelf gaat ruim 400 euro kosten. Ik denk dat bij Stromer de upgrade eerder in de richting van 750 zal gaan. Met remlicht eerder richting 1000.

Is dat het jou waard?
Dat is mij het niet waard en sluit me zelf graag aan bij het hobby project. Het gaat er mij om dat we een signaal afgeven dat stromer een behoorlijke praktische ontwerp fout maakt. Het is dat de fiets zelf super is maar anders.... Ik denk dat de meeste kopers zich niet realiseren dat het standaard lampje niet toereikend is voor het doel waar de fiets voor is gemaakt.
Marge technisch kan een betere lamp er echt wel vanaf.
Sven

Is er al gekeken of er een groepskorting te krijgen is als er zo'n doehetzelf inbouwsessie gedaan wordt?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Nee, niet naar gekeken. Maar reacties daarover graag in het hierboven genoemde draadje. Dit draadje gaat over een motie richting Stromer...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

boot77 schreef: 09 jun 2018, 00:00 Het gaat er mij om dat we een signaal afgeven dat stromer een behoorlijke praktische ontwerp fout maakt.
Alle verlichting op de Stromers voldoet aan de eisen die de EU er op dat moment aan stelde. Van een ontwerpfout is dus geen sprake.

Wel vind ik dat we van Stromer, als merk dat zichzelf in het high-end segment positioneert, mogen vragen om eindgebruikers de mogelijkheid te bieden om de verlichting optioneel en tegen bijbetaling te upgraden. Maar zoals Elsje volgens mij heel goed inschat, zal daaraan een stevig prijskaartje hangen, en dan zijn mensen weer niet bereid om het te betalen.

Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten gaat 'm sowieso niet worden bij Stromer. (En dat is wat mij betreft terecht.) Een motie heeft alleen kans van slagen wanneer er reële eisen worden gesteld.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie