- Technische achtergrond
- Representatief
- Woonachtig in Belgïe
- Frans sprekend en daarnaast ook Engels of Duits
Bovenstaande kreeg ik door van onze technische man. Hieronder vind je de officiële vacaturetekst:
Link naar de vacature:Servicetechnieker / Customer Service 100%
Doelstelling
Technische ondersteuning bieden voor Stromer ter plaatse (bij de handelaar), alsook telefonisch en per mail ondersteuning bieden voor België, Luxemburg en noord Frankrijk. (Hotline voor België, Luxemburg en noord Frankrijk).
Belangrijke taken zijn:
Technische support bij de handelaar (ca. 30% van de jobinhoud)
Technische support per mail en per telefoon via de hotline (ca. 70%van de jobinhoud)
Communiceert met de interne interfaces (head quarter) om een optimale klanttevredenheid te garanderen
Diagnoses en analyses stellen
Garandeert stipte service
Maakt regelmatig rapporten van de gedane activiteiten naar zijn verantwoordelijke
Organiseren en uitvoeren van dealertrainingen
Gebruikt de beschikbare interne softwaretools
Kent de e-bike branche en ontwikkelt zelf verder de kennis
Vereisten
Professionele vereisten
Afgeronde opleiding als motor- / fietsmonteur, automonteur met geavanceerde opleiding (technicus, ingenieur of vergelijkbaar)
Vereiste talenkennis: Nederlands, Frans en Engels. Duits is een meerwaarde
Basiskennis in MS Office/Excel/Word/Outlook en interne software
Persoonlijke vereisten
Zelfvoorziend, vooruitstrevend en een dynamische persoonlijkheid
Organisatorisch en communicatietalenet
Flexibel en veerkrachtig
Goede schriftelijke en mondelinge expressiviteit
Betrouwbare en nauwkeurige werkstijl
Ondernemend en over afdelingen heen denken
Genieten van reizen doorheen het land (Frankrijk, België, Luxemburg)
Contact: jobs(at)stromerbike.com
https://www.stromerbike.com/en_BE/compa ... /jobs.html