Amsterdam bekeurt brom- en snorfietsers onder tunnel bij CS

Lomito

Stromend schreef: 21 okt 2017, 06:58 Ik zou als doel inzetten op aan tafel bij Humberto. (Stromeur?)
Zijn er dan nog veel mensen die NPO/RTL kijken of überhaupt TV kijken? Het is dat mijn meiden graag naar Netflix kijken maar verder wordt hier nauwelijks TV gekeken. Internet is veel belangrijker geworden.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromend schreef: 21 okt 2017, 06:58 Wij burgers zien een gemeente graag als een persoon die je aanspreekt. Je moet eigenlijk meer denken in een systeem met weinig logica (bureaucratie).
Volledig mee eens. Dat is ook mijn ervaring.
Stromend schreef: 21 okt 2017, 06:58 We zouden kunnen beginnen met een goede mediacampagne want daar zijn sleutelfiguren bij beleid gevoelig voor. Met een goed positief verhaal dat herhaald en gedoseerd in de media lekt bereik je verassende resultaten. Het voordeel is dat je hierdoor het systeem veranderd doordat de publieke opinie je helpt. Wat daarbij ondersteund is een SP gezicht. Dat maakt het verhaal persoonlijker. Wanneer deze persoon dan ook nog een beetje Y.A.V.I.S. is en op de juiste plaatsen verschijnt kun je effect verwachten. Ik zou als doel inzetten op aan tafel bij Humberto. (Stromeur?)
Het was mij ook al opgevallen dat, zodra de speed pedelec besproken wordt in de media, de eindgebruiker altijd de grote ontbrekende partij is. We zien bewindspersonen, beleidsadviseurs, verkeerskundigen, dealers, en steeds hetzelfde filmpje met de vrachtwagen die toeterend een SP'er de weg af drukt, en dat is het. Zelfs de SP'er die in dat filmpje van de weg wordt gereden krijgen we niet in persona te zien of te horen.

Mede om die reden ben ik onlangs lid geworden van de Kopgroep. Dit is een groep SP'ers die zich inzet voor onze belangen, o.a. door beïnvloeding van politici, gesprekken met de onwillige Fietsersbond etc. Ik heb nog geen vergadering bijgewoond en de andere leden nog niet live ontmoet, maar ik zie hierin dus ook een enorme kans om ons als eindgebruikers, degenen die de onderzoeksresultaten kunnen toetsen aan de dagelijkse praktijk, meer aan het woord te laten.

Zoals gezegd, ik zit nog maar net bij de Kopgroep en ben nog niet actief, maar dit wordt zeker vervolgd! Ik heb ervaring met media-campagnes, dus ik denk dat ik zeker het nodige kan toevoegen aan de activiteiten van de Kopgroep. En het onder woorden brengen van onze belangen, daar kom ik ook wel uit.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lomito schreef: 21 okt 2017, 13:40 Zijn er dan nog veel mensen die NPO/RTL kijken of überhaupt TV kijken? Het is dat mijn meiden graag naar Netflix kijken maar verder wordt hier nauwelijks TV gekeken. Internet is veel belangrijker geworden.
Jouw dochters hebben geen speed pedelec en voeren geen beleid uit, daar zijn ze te jong voor. De mensen van de generatie die dit wel doen (zoals de jouwe/mijne), zijn van een generatie die zeker de reguliere media volgen, en met een beetje mazzel ook de online media.

Daarnaast: alles is online terug te kijken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Sinds de presidentsverkiezingen in de VS ben ik gestopt met het volgen van journaals van reguliere media, daarvoor ergerde ik me al aan de politiek correcte deugjournalistiek maar met de eenzijdige berichtgeving rondom de verkiezingen was voor mij de maat vol.

Overigens met mijn meiden bedoel ik vrouw en dochter... :D
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Whahahahahaha, woeps.
Wel heel lief, dat je zo over ze praat.
Lomito schreef: 21 okt 2017, 16:21 Sinds de presidentsverkiezingen in de VS ben ik gestopt met het volgen van journaals van reguliere media, daarvoor ergerde ik me al aan de politiek correcte deugjournalistiek maar met de eenzijdige berichtgeving rondom de verkiezingen was voor mij de maat vol.
Snap ik.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Jos
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 aug 2017, 23:16
Locatie: Gennep

Stromeur schreef: 21 okt 2017, 15:53 onlangs lid geworden van de Kopgroep
Helemaal super Stromeur Sylvia dat je gereageerd hebt op deze oproep!
Lijkt me een flinke kwaliteitsboost voor die 'Kopgroep'.
Heel veel succes!
ST1 X sinds 22-06-2017 * S 22" * Oranje * 983Wh * 2x pw Gennep-Eindhoven vv (52 km enkel) * 10,9Wh/km@34,2km/h@4117km
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

In de Facebook groep Speed Pedelecs der Lage Landen staat sinds dinsdag nav. een bekeuring met foto van het boeterapport een discussie over de boetes bij Rijksmuseum en de tunnel. Interessant.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Lomito

Bezwaar wordt standaard afgewezen, men leest het bezwaar niet eens en hoopt erop dat je het er dan bij laat zitten. Gewoon beroep aantekenen en op de koffie bij de kantonrechter. Dat is de enige partij die serieus naar de omstandigheden kijkt, tenminste meestal... er zijn er ook... ik weet vrij zeker dat de rechter hier een afwijkende uitspraak zal doen waarna het OM sowieso in hoger beroep gaat. Als dat beroep wordt afgewezen hebben we nieuwe jurisprudentie!
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1056
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 55.000

Lamkram schreef: 20 okt 2017, 18:35 Ik hoop volgende week antwoord te krijgen.
Nou nog steeds niets vernomen van de gemeente Amsterdam. Morgen maar eens bellen en mailen. Ik wil een antwoord PVD :bu:

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Lomito

Dat antwoord zal nog even op zich laten wachten, de persoon die er mee bezig is is net deze week ziek/op vakantie, de volgende keer dat je belt, kan men de vraag niet vinden, staat niet in het systeem, net zolang tot je het opgeeft... tenminste dat is het idee. Daarom beter communiceren via e-mail, dan staat het zwart-op-wit.
Plaats reactie