Speed pedelec in het nieuws

Gebruikersavatar
fred
Pro
Pro
Japan
Berichten: 42
Lid geworden op: 22 dec 2017, 13:21
Locatie: brugge die schone

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/tr ... /#comments

lees vooral de reacties..... de slimste hebben ze erop losgelaten geloof ik...
:hy: the sky is the limit , you only live once :d3: AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Aan niets op de foto lijkt het te gaan om een SP. Mens wat een vooroordelen in de reacties.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

fred schreef: 07 mei 2018, 07:34 de slimste hebben ze erop losgelaten geloof ik...
HLN staat nu eenmaal niet bekend om zijn intelligente lezers, en sowieso zijn de meeste mensen die reageren op die artikels al niet de scherpste potloden in de doos.
Scheldelaan-Stromer
KevKe
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 16 jan 2018, 12:34
Locatie: België

Mijn collega's en ik lezen de commentaren onder de pauze om eens goed te kunnen lachten. Helaas kom je dan tot de conclusie dat er behoorlijk veel gefrustreerden en idioten rondlopen in Vlaanderen.
ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - Zwart
pcrispey
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 feb 2018, 08:49

Het zijn altijd dezelfde azijn pissers die reageren op zulke artikels.
Negatief tot en met en opmerkingen plaatsen die niet kloppen of ze zelf de grootste verkeersdeskungigen zijn en alles weten.

Ik heb ze ook al regelmatig meegemaakt in het verkeer met de fiets. Ze komen agressief en veel te dicht naast je rijden, wat roepen en obscene gebaren maken. Maar als ik dan vraag om te stoppen dat durven ze niet. De meeste van hen kennen de wegcode zelf niet als ze daarna gefrusteerd met een hoge snelheid weg stuiven.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Het zijn gewoon lezers van het Laatste Nieuws. de mensen die daar reageren zijn mensen die denken dat ze het intellectueel vermogen hebben om te argumenteren, en denken is in deze al een heel compliment. Kortom het soort mensen die zich beter zouden beperken tot ademen.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

HLN is voor mij niet bepaald een fietsvriendelijke krant. Ook al beiden ze fietsen aan in hun shop... Gebeurt er iets met een fiets pakken ze uit met een groot artikel omdat ze weten dat er dan een alarm afgaat bij de marginalen.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Riese
Pro
Pro
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 mei 2018, 19:23

Heel erg vaak heb ik zelfs de indruk dat deze mensen enkel de titel lezen en dan al hun wijsheid loslaten in de comments.
En vaak denk ik dan: 'Dat staat er toch niet geschreven'!
Ik ben gestopt met die comments te lezen. Je wordt er niet vrolijk van want er is veel woede en frustratie onder ons. Baart me soms wel zorgen
Golvas

Altijd weer zalige WC-lectuur die reacties op HLN, een mens heeft nu eenmaal zijn dagelijkse portie onzin nodig .... :mrgreen:
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

Scheldelaan-Stromer
Plaats reactie