Paul de Leeuw rijdt maand lang op een Stromer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Op maandag 29 mei gezien in de uitzending van Pauw en gevonden op de Facebook pagina van Stromer Conceptstore Qicq in Amsterdam.

Paul de Leeuw fietst een maand lang op een Stromer van de ene naar de andere studio:

Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

De nationale foute clown op een speed pedelec... lekkere combinatie... :roll:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vind het helemaal niet erg. Paul de Leeuw spreekt om te beginnen een totaal andere (grotere) groep aan dan de huidige clientèle van Stromer, dat kan nooit kwaad. Misschien dat dan een breder publiek gaat inzien dat een high speed e-bike meer is dan alleen een duur speeltje voor snelheidsduivels en fitte vutters, en dat de auto laten staan voor een rit op de pedelec ook gaat over een beter milieu, een bijdrage aan een oplossing voor het fileprobleem en persoonlijke gezondheid.

En wil je een breeduit gevoerde discussie over hoe gevaarlijk het is om met een speed pedelec je plek tussen de auto's te handhaven, laat dan alsjeblieft Paul de Leeuw maar eens met een eveneens Stromerende cameraman erachter door Amsterdam rijden. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat daar zeer illustratieve beelden en géén brokken van komen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Stromeur schreef: 30 mei 2017, 17:25fitte vutters
:lol:

Een ongeval lijkt mij vrij kansrijk, iedereen die een speed pedelec rijdt weet dat je pro-actief met de rijtaak bezig moet zijn (verkeersinzicht, anticiperen), alles dat afleidt van die rijtaak draagt bij aan onveiligheid. Een tv-programma opnemen in de hoofdstad op een Stromer lijkt mij dan ook niet zo'n goed idee. Als Paul straks onvrijwillig aan lipopulsie wordt blootgesteld dan is dat een bevestiging van het alom gesuggereerde feit dat speed pedelecs gevaarlijk zijn. :evil:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Een half uur lang van de drie kwartier durende aflevering: Paul de Leeuw op een Stromer ST2 door Amsterdam... met en NIET NTA 8776 gekeurde helm en: OP HET FIETSPAD!

https://www.npo.nl/lekker-laat/23-06-20 ... _101383526

En nee zo hard gaat-ie niet, op de Haarlemmerdijk wordt hij zelfs door fietsers ingehaald. Maar hij trekt nog wel even een sprintje en hij heeft, ondanks zijn waarschijnlijk niet al te beste conditie, meer dan voldoende lucht om zijn programma ongestoord te blijven presenteren. Zijn ademhaling versnelt niet eens, zo easypeasie is het dus fietsen op een Stromer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie