Tweewielerwinkel van het jaar 2019

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Eigenlijk kan je ook perfect meerdere fietsenwinkels evalueren en rapportcijfers geven ... 8-)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Of 1 winkel heel vaak. Of nog beter: een scriptje schrijven die dat voor je doet :cool2:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

IP-switcher, wegwerp e-mailadres ... mogelijkheden genoeg om zoiets op een "legale" manier te manipuleren denk ik dan ... :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gerard S
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 nov 2018, 11:34
Locatie: Wageningen

Lekker eigenwijs.

Ik ben heel blij met mijn Stromer dealer,..... maar ook heel blij moet onze vakantiefiets dealer.
Tja dan is het kiezen, en mijn dealer is dit jaar al dik in de prijzen gevallen. Zal vast wel ergens een ''paar'' keer genoemd zijn op dit forum :roll: . Nu tijd voor die ander dealer.

Tip: fiets, reizen en een 4 erin. En dan in het engels. Leuke lui, nuchtere kijk, kennis, hele mooie merken en toevallig ook een jonge dochter die met kamperen en fietsen opgroeit.

....en scriptjes enzo, da's veel te ingewikkeld voor mij ;p
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Gerard S schreef: 19 jan 2019, 19:07 ....en scriptjes enzo, da's veel te ingewikkeld voor mij ;p
Mummies zijn nog veel meer ingewikkeld :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Gerard S schreef: 19 jan 2019, 19:07 mijn dealer is dit jaar al dik in de prijzen gevallen. Zal vast wel ergens een ''paar'' keer genoemd zijn op dit forum :roll:
Oh die dealer, wel eens van gehoord ja... :mrgreen: Weinig kans dat je een betere vindt... ;p
vangelis
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 133
Lid geworden op: 17 dec 2017, 12:43
Locatie: Voorne Putten
Merk SP: stromer
Km-stand: 18000

Mijn dealer kan ik niet opgeven, plaats bestaat niet :bc
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:
Plaats reactie